کد خبر : 103685
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402- 04: 19

خدمت بی‌منت یا منت بی‌خدمت؛

نماینده‌ای که به “کم‌گویی” مشهور شده/ آیا سکوت رسانه‌ای آقازاده به معنای “کار نکردن” است؟!

نماینده‌ای که به “کم‌گویی” مشهور شده/ آیا سکوت رسانه‌ای آقازاده به معنای “کار نکردن” است؟!

بعضی کوچکترین عمل خود را در بوق و کرنا می کنند و بعضی بزرگترین کارها را بی سر و صدا انجام می دهند و فقط آسایش مردم برایشان اهمیت دارد.

به گزارش گیلانستان، بعضی ها که البته تعدادشان متاسفانه کم شده یاد گرفته اند که خدمت باید بی منت و بی سر و صدا باشد.

 

پیش این جماعت که الگویشان شهدا هستند تبلیغات چندان معنایی ندارد و فقط وقتی تبلیغ معنا پیدا می کند که پای ارزشی از ارزش های انقلاب اسلامی مطرح باشد و بیان و آشکار کردن اعمال خود را نه فضیلت، که عملی ناشایست می دانند‌.

 

همه نمایندگان محترم و محترمه مجلس شورای اسلامی استان گیلان در طول زمان زحمات فراوانی کشیده اند و قابل تقدیرند حالا یکی بیشتر و دیگری کمتر.

 

بعضی کوچکترین عمل خود را در بوق و کرنا می کنند و بعضی بزرگترین کارها را بی سر و صدا انجام می دهند و فقط آسایش مردم برایشان اهمیت دارد.

 

در این میانه سردار سید علی آقازاده از جمله انسان هایی است که در طول عمرش به کم گویی شهره شده و کمتر کسی _حتی نزدیکترین افراد_ خبر دارند که او مصدر چه خدماتی بوده است.

 

از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا دوران فتنه منافقین و گروهک ها، ایامی که در کنار دکتر چمران برای آزادسازی خرمشهر می رزمید و زخم برمی داشت تا هشت سال دفاع مقدس، از نقش محوری و ماموریتی که توسط سردار صادقی _ فرمانده وقت سپاه گیلان _ برای تاسیس واحد مستقل نظامی گیلان به او سپرده شد تا حضور حماسی او در کردستان به منظور برقراری امنیت همه با سکوت او همراه شد و او هیچگاه هیچ نگفت و فقط خودش را خادم انقلاب اسلامی و مردم دانست.

 

به همین خاطر به محض پایان فعالیت های نظامی کسوت نمایندگی مردم را برگزید و در مجلس شورای اسلامی به خدمت پرداخت.

 

سردار سید علی آقازاده در دوره اخیر نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی بی شک منشاء خدمات فراوانی شد. او در سکوت خبری احیاء کارخانه های ستم دیده ای به مانند صنایع پوشش را در دستور کار خود قرار داد و با وجود درد جانکاه زخم های دوران دفاع مقدس هم دوش و هم پای مردم به خدمتگذاری آنها بالید و هیچگاه وقتش را جز برای مردم صرف نکرد حتی اگر آن کار تبلیغ خدماتش باشد.

 

خدمت بی منت او را مردم دیده اند و قدر می دانند و رضایت مردم مهمترین دست آورد او از این میدان خدمت است.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عباس سه شنبه , ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

نمره اخلاق و انظباط آقی آقا زاده بیست است

رفتن به نوار ابزار