کد خبر : 104308
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402- 01: 12

نائب رئیس شورای شهر رشت:

آقازاده بدون توقع از حقوق مردم دفاع می‌کند

آقازاده بدون توقع از حقوق مردم دفاع می‌کند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اعلام حمایت از سردار آقازاده گفت: ایشان اهل بازگویی اقداماتی که در راستای خدمت رسانی به مردم انجام داده اند نیست.

به گزارش گیلانستان، هادی رمضانی با حضور در ستاد انتخاباتی سیدعلی آقازاده و سخنرانی در جمع صدها نفر از حاضرین اظهار کرد: یازدهم اسفند روز سرنوشت ساز برای ملت عزیز ایران اسلامی است و همگان موظیفم مردم را به حضور پای صندوق‌های رای تشویق کنیم.

 

نائب رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه دشمنان به دنبال تحریم انتخابات هستند، ابراز نمود: نگرانی‌های مردم کاملا به حق بوده و جامعه از وضعیت معیشتی و اقتصادی رنج می‌برد ولی به دشمنان اجازه نخواهیم داد برای مردم تعیین تکلیف کنند و بی شک خروجی انتخابات امسال مشت محکمی به دهان استکبار خواهد بود.

 

وی همچنین ضمن اعلام حمایت از این نماینده مردم رشت و خمام تصریح کرد: سردار آقازاده انسان شریفی هستند که بدون توقع از حقوق مردم دفاع می کنند.

 

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه ایشان فردی مأخوذ به حیاست عنوان کرد: این نماینده مجلس به علت روحیه خالصانه ای که دارد متأسفانه یا خوشبختانه اهل بازگویی اقداماتی که در راستای خدمت رسانی به مردم انجام داده اند نیست.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار