کد خبر : 42879
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398- 06: 17

سرپرست فرمانداری فومن:

آماده باش دستگاه‌های خدماتی فومن برای مقابله با حوادث احتمالی

آماده باش دستگاه‌های خدماتی فومن برای مقابله با حوادث احتمالی

سرپرست فرمانداری فومن بر لزوم آماده باش همه دستگاه‌های خدماتی برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: تعلل در انجام وظایف پذیرفتنی نیست.

به گزارش گیلانستان حمید رضایی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران فومن که در سالم آیت الله بهجت فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه از روز کذشته تاکنون ۱۰۶ میلی‌متر باران در فومن باریده است، اظهار کرد: براساس گزارشات فومن سومین شهرستان پر بارش گیلان در ۱۴ ساعت گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه بارش شدید باران در شهرستان فومن خساراتی را به دنبال داشته است، گفت: البته میزان خسارت وارده با توجه به اجرای طرح ساماندهی رودخانه‌ها و همچنین قطع درختان حاشیه رودخانه‌ها و اقدامات به موقع ستاد مدیریت بحران در این شهرستان زیاد نبوده است.

سرپرست فرمانداری فومن با اشاره به باز بودن تمامی راه های اصلی شهرستان فومن، افزود: بر اثر بارش باران راه ارتباطی چند روستا قطع شده که با همکاری دستگاه‌های خدماتی در حال بازگشایی هستیم.

وی با تأکید بر آماده باش همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی، تصریح کرد: دستگاه‌های خدماتی باید با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی نسبت به ایمن سازی نقاط آسیب دیده و بازگشایی راه‌ها اقدام کنند.

رضایی تأکید کرد: هیچ تعللی در زمینه انجام وظایف محوله پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار