کد خبر : 9648
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1395- 13: 18

آمار بیکاری گیلان با توجه به ظرفیت ها غیر قابل باور است/ جذب ۱۹۶ نفر از نخبگان استان در سال آینده

آمار بیکاری گیلان با توجه به ظرفیت ها غیر قابل باور است/ جذب ۱۹۶ نفر از نخبگان استان در سال آینده

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خزر گفت: اعتقاد بنده حقیر این است که ما بتوانیم از دانش آموختگان دانشگاهی استفاده بیشتری کنیم و در همین زمینه ۱۹۶ نفر از نخبگان را در سال آینده از طریق برگزاری آزمون استخدام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی گیلانستان، فرزین کاظمی نوری مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خزر پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در نشستی خبری درخصوص فعالیت ها و برنامه های این شرکت اظهار کرد: ۶۵ مهندس و متخصص در زمینه کشاورزی در شرکت کشت و صنعت خزر با ما همکاری دارند.

وی با بیان اینکه بزرگترین پروژه اقتصاد مقاومتی در جنوب گیلان را داریم، گفت: باغ زیتون، استخر ماهیان سردآبی و صنایع فرآوری شده از جمله طرح‌های اجرایی محسوب می‌شود و اکنون باغ ۱۸ هکتاری زیتون آماده‌سازی شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه مهم ترین معضل ما در حال حاضر مشکلات زیست محیطی است، خاطرنشان کرد: از سال ۹۷ محصولاتمان را به کشورهای دیگر صادر خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خزر جامعه ما در زمینه جذب دانش آموختگان دانشگاهی فقیر است، تاکید کرد: اعتقاد بنده حقیر این است که ما بتوانیم از دانش آموختگان دانشگاهی استفاده بیشتری کنیم و در همین زمینه ۱۹۶ نفر از نخبگان را در سال آینده از طریق برگزاری آزمون استخدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه آمار بیکاری در گیلان با توجه به ظرفیت های فراوان گردشگری این استان رقم غیر قابل باوری است، افزود: یکی از برنامه های ما این است که بتوانیم تا حدودی بحران بیکاری را حل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار