کد خبر : 104235
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402- 22: 18

پس از ۲ بار رد و ۲ بار تاییدصلاحیت؛

آیا علوی با شعار “صدای تغییر” پدیده خروجی انتخابات رشت خواهد بود؟

آیا علوی با شعار “صدای تغییر” پدیده خروجی انتخابات رشت خواهد بود؟

فرصت دو روزه علوی بعد از تائید نهایی برای تدارک رقابت، در مقابل فرصت پنجاه‌روزه رقبا باید او را تبدیل به بازنده رقابت می‌کرد ولی در کمال تعجب این‌طور به نظر نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، تنها دو روز مانده به شروع رسمی تبلیغات انتخابات مجلس بود که خبری رشت را به تعجب واداشت!

 

«سید امیرحسین علوی» تائید صلاحیت شد.

 

دو بار رد و دو بار تائید صلاحیت به‌تنهایی کافی است تا امیرحسین علوی را پدیده‌ای خاص در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بدانیم. اما چرا این‌چنین شد؟

 

به‌یقین دلایلی پشت این اتفاق نادر وجود دارد. حدس و گمان‌های رسانه‌ای هم در این زمینه به گوش می‌رسد. شاید روزی حقیقت ماجرا آشکار شود ولی نتیجه وضعی این رد و تأییدهای مکرر فرصت مغتنمی برای عده‌ای بود تا از وی پیشی بگیرند و علوی را پشت سر بگذارند! اما دو مرحله موج رسانه‌ای و میزان همراهی مردمی با این کاندیدای انتخابات چیز دیگری را می‌گوید!

 

به همین دلیل فرصت دو روزه سید امیرحسین علوی بعد از تائید نهایی برای تدارک رقابت، در مقابل فرصت پنجاه‌روزه رقبا به‌صورت طبیعی باید او را تبدیل به بازنده رقابت می‌کرد ولی در کمال تعجب این‌طور به نظر نمی‌رسد.

 

علوی به مدد توان سازماندهی ذاتی و قدرت مدیریتی قابل‌توجه توانست در فرصتی چهل‌وهشت ساعته با شعار “صدای تغییر” به‌صورت عملیاتی وارد میدان شده و رقابتی تنگاتنگ را رقم بزند.

 

نگرانی مضاعف بعضی از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی که سبد رأی خود را با وی مشترک می‌دانند گویای این واقعیت است که او در کار خود موفق بوده و اگر با همین قدرت به راه خود ادامه دهد به‌ احتمال‌ زیاد آنها را پشت سر نهاده و تبدیل به پدیده‌ای در خروجی شمارش آرای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رشت و خمام خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار