کد خبر : 64612
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1400- 27: 19

دکتر خلیل زاده در گفتگو با گیلانستان:

حقوق اساتید دانشگاه آزاد حدود یک سوم دانشگاه های دولتی است/ پیامدهای منفی عدم اجرای عدالت اسلامی بر جامعه دانشگاهی استان و کشور

حقوق اساتید دانشگاه آزاد حدود یک سوم دانشگاه های دولتی است/ پیامدهای منفی عدم اجرای عدالت اسلامی بر جامعه دانشگاهی استان و کشور

استادان دانشگاه آزاد اسلامی یک و نیم برابراستادان دانشگاهای دولتی تدریس موظف هفتگی دارند اما دریافتی حقوق ماهانه استادان دانشگاه آزاد اسلامی ، کمتر از حقوق استادان دانشگاهها ی دولتی است.

به گزارش خبرنگار سرویس علمی پژوهشی گیلانستان، دکتر عباس خلیل زاده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در گفتگو با گیلانستان به چالش های موجود در جامعه دانشگاهی و علمی استان اشاره و از عدم همسان سازی حقوق پرسنل و اساتید این دانشگاه با دانشگاه های دولتی انتقاد کرد.
مشروح گفتگو در ذیل آمده است:

سوال : لطفا خودتان را معرفی کنید و بفرمایید که شما ۲۱فروردین ۱۴۰۰ دیداری با حضرت آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان داشتید ، هدفتان از این دیدار چه بود ؟

به نام خداوند قادرمتعال وبا صلوات برمحمد (ص) و آل محمد و با سلام به ارواح طیبه ی شهدای اسلام و روح پرفتوح امام امت و با درود بر رهبر  فرزانه  انقلاب اسلامی ایران امام خامنه ای (دام ظله )

در ابتدا لازم می دانم که از حضرت آیت الله فلاحتی بخاطر اینکه این فرصت را در اختیار بنده و چند تن از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی رشت  گذاشتند ، تقدیر و تشکر نمایم

بنده عباس خلیل زاده استادیار و مدیرگروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت هستم که پیرو نامه ی  درخواست صنفی امضا شده استادان دانشگاه  ، به همراه چندتن از همکاران گرامی ، افتخار نمایندگی داشتیم تا این نامه را به  حضرت آیت الله فلاحتی تقدیم نماییم و از رهنمود های ایشان بهره مند شویم .

سوال  : موضوع  نامه چه بو د وچه محتوایی را دربر می گرفت  ؟

موضوع نامه در باره ی درخواست های صنفی اساتید و محتوای اصلی آن در خواست همسانسازی  حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با حقوق اعضای هیات علمی وزارتین و بحث اصلاح اساسنامه و ساماندهی شخصیت حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی و درخواست مجوز تشکل صنفی استادان در دانشگاه آزاد اسلامی بود .

سوال : ممکن است در باره هرکدام از موضوعات توضیحی بیشتری بدهید مثلا دانشگاه آزاد اسلامی یک موسسه غیر خصوصی غیر دولتی است ،مقصود شما از  همسانسازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اعضای هیات علمی وزارتین چیست ؟

بله ؛ همانطور که مستحضرید دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی و شجره طیبه نظام اسلامی است. این دانشگاه علیرغم خدمات قابل توجهی که در زمینه آموزش و پژوهش داشته ، موجبات تحصیل خیل جوانان و نیروی انسانی این مرزو بوم را فراهم نموده است و از این راه ،  میلیاردها دلار صرفه جویی ارزی نیز برای کشور به ارمغان آورده است اما متاسفانه هنوز به لحاظ ساختار و نظام ارزش گذاری بر نیروی انسانی ،دچار اشکالات اساسی است. شاهد این ماجرا تفاوت عجیب و غریب و غیر قابل باور حقوق پرسنل و اعضای هیئت علمی این دانشگاه با دانشگاههای  وزارتین است .

متاسفانه طی چند سال گذشته اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزایش حقوق ناچیزی داشته اند . علیرغم اینکه سرفصل دروس دانشگاهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاهای دولتی یکسان است واستادان دانشگاه آزاد اسلامی  یک و نیم برابر استادان دانشگاهای دولتی تدریس موظف هفتگی  دارند اما دریافتی حقوق ماهانه استادان دانشگاه آزاد اسلامی ، کمتر از نصف حقوق استادان دانشگاهها ی دولتی است وبا مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی که حقوق اعضای هیات علمی دانشگاههای دولتی را با حقوق اعضای هیات علمی وزارت بهداشت ودرمان ، همسانسازی کردند ، حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی حدود یک سوم اعضای هیات علمی وزارتین  است و این امر برخلاف عدالت اسلامی است و باید میان حقوق و تکالیف ، تناسب  وجود داشته باشد. تکالیف ما خیلی بیشتر و حقوق ما خیلی کمتر است . .با عنایت به اینکه عدم توجه به وضعیت معیشتی اساتید، پیامدهایی چون مهاجرت اساتید ، رکود علمی ودر نهایت بی میلی جوانان به علم و دانش را در پی داردو این پیامدها با آرمان های انقلاب اسلامی و سند چشم انداز کشور و بیانیه گام دوم انقلاب  اسلامی ، در تضاد است.

سوال : منظور شما از  اصلاح اساسنامه و ساماندهی شخصیت حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی چیست ؟

طبق ماده ۵-اصلاحی اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی مصوب ۱۱/۸/۸۹ دانشگاه« موسسه ای غیر خصوصی و غیر دولتی است »و برای اینکه بتواند از تخصیص ردیفی از بودجه سالانه مصوبه مجلس شورای اسلامی استفاده کند طبق ماده ۳قانون خدمات کشوری باید اسم آن به « موسسه ی عمومی غیر دولتی » تغییر کندواین امر  به تصویب نمایندگان محترم  مجلس و و عنایت  ویژه ی شورای عالی انقلاب فرهنگی نیاز دارد و درعین حال رضایت  هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و اجازه مقام معظم رهبری (دام ظله ) ، نیاز دارد  خوشبختانه در اجرای منویات مقام معظم رهبری در باره عدالتخواهی و مطالبه گری  ،در هفته گذشته با همت اعضای کمسیون اصل ۹۰ و کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی معظم درباره  عدالت خواهی و مطالبه گری ، کلیات طرح نظارت  بر دانشگاه آزاد اسلامی تصویب شد که امیدواریم  که با  همت نمایندگان محترم مجلس ،در صحن علنی نیز به تصویب برسد  با این مصوبه  هم دانشگاه آزاد اسلامی ، در صورت کسری تراز مالی در پرداخت حقوق و دستمزد می تواند از ۴۹درصد  ردیف بودجه مصوبه مجلس شورای اسلامی استفاده کند و هم عملکرد مالی دانشگاه شفاف می شود و هم تحت نظارت دستگاه های نظارتی قرار می گیرد و اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه، در صورت شکایات یا تظلم می توانند طبق بند ۱ماده ۱۰ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری ،به دیوان عدالت اداری دادخواهی نمایند در صورتیکه در وضعیت کنونی ، چنین امکانی فراهم نیست .

سوال : منظور شما از مجوز گرفتن برای انجمن صنفی چه بود ؟ اغلب سازمانها و ادارات و حتی دانشگاه های دولتی انجمن صنفی دارند مگر در این زمینه مشکلی وجود دارد ؟

بله متاسفانه در دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تاسیس تاکنون به اعضای هیات علمی مجوز تاسیس انجمن صنفی داده نشده است و هنوز هم این قانون اصلاح نشده است در صورتی که داشتن انجمن صنفی جزوه، حقوق اساسی ملت شمرده می شود . مجلس شورای اسلامی نیز در ماده ۱۳۱ قانون کار مصوب ۱۳۶۹ تشکیل انجمن های صنفی را تصویب و در متن ماده مقرر نموده انجمن های صنفی به منظور حفظ حقوق –  و منافع مشروع و قانونی  – و بهبود وضع اقتصادی که خود متضمن حفظ منافع جامعه باشد، تشکیل می گردد.

سوال : حضرت آیت الله فلاحتی در باره موضوعات مطروحه ، چه رهنمود هایی فرمودند ؟

بله ، خوشبختانه ؛ حضرت آیت الله فلاحتی اشراف اطلاعاتی خوبی درباره  کمیت و کیفیت پذیرش دانشجو وپذیرش اساتیدو مسایل فرهنگی دانشگاه داشتند در باره اختلاف حقوقی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اعضای هیات علمی وزارتین مطلع بودند و قول مساعد دادند که موضوع را از طریق دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری نمایند و مقرر فرمودند که اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ، نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری (روحی له الفدا) بنویسند تا از طریق ایشان به دفتر مقام معظم رهبری ارسال گردد.

سوال : به نظر شما با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری ، اختلاف حقوقی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اعضای هیات علمی وزارتین و عدم اصلاح آن ،در دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تاثیری خواهد داشت ؟

بله سوال خوبی را مطرح فرمودید ؛ شرکت در انتخابات یک موضوع ملی و شرعی است اما همانطور که مستحضرید ؛بعد از فوت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی  ، مقام معظم رهبری دکتر ولایتی را به سمت رئیس هیات موسس و رئیس هیات امنا منصوب کردند وعملا نگاه ها به سمت این انتصا ب است و الان خیلی از استادان دانشگاهای دولتی در مکالمات خود به راحتی اظهارمی کنند که دولت اصلاحات  ،برای اعضای هیات علمی و فرهیختگان دانشگاه های دولتی ارزش قایل شد و  متناسب با تورم اقتصادی ،حقوق اعضای هیات علمی وزارتین را بالا بردند ولی دانشگاه آزاد اسلامی ، زیر چتر منصوبین رهبری ، اداره می شود وشما را در زیر خط فقر نگه داشته اند و این مطالب یک زنگ خطری برای نیروی خط رهبری در انتخابات ریاست جمهوری است ،امید است که هیات امنای دانشگاه ، در صدد ترمیم  و همسانسازی حقوق ها باشند .

سوال -در پایان اگر مطلبی دارید بفرمایید

در پایان شایسته می دانم از حضرت آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و از مسئولین دفتر ایشان و همچنین از شما پایگاه خبری وزین و ارزشمند گیلانستان تقدیر و تشکر نمایم .

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 98 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تقی دوشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶

الان که شرایط خوبه
به زودی و با تبدیل اساتید به گروه ب
حقوق اونها از حداقل حقوق قانون کار هم کمتر خواهد شد
و کسی از آثار مخرب اون خبری نداره

اصغر عليزاده داخل سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۲۳

ضمن تایید کامل نظرات استاد برجسته، آقای دکتر خلیل زاده، متاسفانه در چند سال اخیر مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی برعکس آنچه مورد انتظار است، برخلاف منافع دانشگاه، کیفیت آموزش و اهداف بالادستی تعریف شده بلند کشور بوده است. امید است صدای اساتید فرهیخته ای مثل ایشان به مسوولین محترم سازمان مرکزی دانشگاه برسد و مسیرشان را به سمت سازندگی تغییر دهند.

سبزعلیپور سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۵۰

بسیار ممنونم جناب دکتر خلیل‌زاده عزیز
من امیدوارم صدای همکاران دانشگاه آزاد به گوش مسولین محترم برسد تا بدانند که همکاران این دانگشاه از بسیار از حقوق خودشان دور نگه داشته شده‌اند. امیدوارم عدالت در این زمینه اجرا شود.

سهیلا یکشنبه , ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

ایشالا وضع این دانگشاه هم درست میشه

فرخندا یگانه دلجو سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

در تایید صحبت های آقای دکتر خلیل زاده ، در شرایطی که انتظار افزایش حقوق در سال جدید را داشتیم ، دانشگاه آزاد بر خلاف قانون کار و قوانین جاری با صدور بخشنامه ای اساتید هیات علمی را با استاندارد های سلیقه ای مانند بورسیه دکتری بودن یا غیر بومی بودن ، به دو گروه الف و ب تقسیم بندی کرده و اقدام به کاهش حقوق اساتید نموده است .
ما خواهان لغو این بخشنامه غیر قانونی و اجرای نظام هماهنگ پرداخت حقوق با اعضای هیات علمی وزارت علوم می باشیم

فرخنده یگانه دلجو سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

در تایید صحبت های آقای دکتر خلیل زاده ، در شرایطی که انتظار افزایش حقوق در سال جدید را داشتیم ، دانشگاه آزاد بر خلاف قانون کار و قوانین جاری با صدور بخشنامه ای اساتید هیات علمی را با استاندارد های سلیقه ای مانند بورسیه دکتری بودن یا غیر بومی بودن ، به دو گروه الف و ب تقسیم بندی کرده و اقدام به کاهش حقوق اساتید نموده است .
ما خواهان لغو این بخشنامه غیر قانونی و اجرای نظام هماهنگ پرداخت حقوق با اعضای هیات علمی وزارت علوم می باشیم

مهرانه شجاعي سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

با تشکر از جناب دکتر خلیل زاده امید است مقامات محترم در زمینه همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ازاد اقدامات عاجل و موثری انجام دهند .

دکتر موسی ایلی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

با سلام و درود خدمت شما رسانه گرامی
و سپاس از جناب دکتر خلیل زاده عزیز که بخشی از مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی و هیات علمی و کارکنان دانشگاه رو بر شمردند و به امید روزی که با همت مسئولان محترم دانشگاه این مشکلات چندین ساله از دانشگاه اصلاح شود و حق و عدالت برای هیأت علمی و کارمندان عزیز دانشگاه اجرایی گردد.

داور ملازم سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

برای ما اساتید بالای ۲۰ سال سابقه مسئولین دانشگاه باید در نظر داشته باشند که هر کدام از ما موقعیت های شغلی را به نفع پیشرفت دانشگاه از دست داده ایم.بنده در مرکز تحقیقات مشغول بودم و انتخاب دانشگاه را ترجیح دادم و با تلاش ما دانشگاه توانست پیشرفت نماید با تشکیل کلاس های نظری و عملی با حداقل امکانات اساتید برای ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی جانفشانی کردند حال در این شرایط بد اقتصادی و تقدیم بهترین دوران زندگی به دانشگاه انصاف نیست همچین برخوردی با اساتید و کارکنان داشته باشند.شاید اگر مسئولین محترم از جنس ما بودند جنس درد دل ما را بهتر می فهمیدند.

استاد دنشگاه آزاد اسلامی گیلان سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

سلام.
** امیدوارم این متن را دانشجویان ما در دنشگاه آزاد اسلامی نبینند و نخوانند **
آقای دکتر بسیار عالی و متین گفتند.
اما شاید در بیان برخی موضوعات معذوریت داشتند.
یکی از واقعیت های ناگفته ی ایشان، تعارض منافع است.
به این معنی که تمامی تصمیم گیران و مدیران سطح بالای دانشگاه آزاد اسلامی، از دانشگاه های دولتی هستند.
ضمن اینکه برخی از آنها، دارای دانشگاه غیرانتفاعی بوده و یا در آن دانشگاه ها دارای منافعی هستند.
در حالیکه شرایط تصویب رشته در آن دانشگاه ها بسیار سهل و آسان است، از طریق وزارت علوم، سخت ترین شرایط را برای توسعه ی رشته ها در دانشگاه آزاد اسلامی، در نظر می گیرند.
در حالیکه در بسیاری از موارد ارتقاء اساتید در دانشگاه های دولتی به صورت خودکار در زمان مقرر انجام می شود (منجمله مدیران دولتی دانشگاه آزاد اسلامی که در سازمان مرکزی یا در راس استان ها دارای سمت هستند)، این فرآیند را در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار سخت و دشوار و زمان بر می کنند.
توانائی مالی و ارزش املاک و مستغلات در دانشگاه آزاد اسلامی شاید با هیچ نهاد دیگری قابل مقایسه نباشد، و این توانائی در گذر زمان، آهسته آهسته، با تلاش تمامی کارکنان و اعضاء هیات علمی این دانشگاه فراهم گردید، اما اکنون این کارکنان شریف را از این نعمت بزرگ هیچ نصیبی نیست و به ویژه در سنوات اخیر با افزایش حقوق بسیار ناچیز سالیانه، که فرسنگ ها از تورم و رسیدن به زندگی عزتمندانه به دورشان نگاه داشته، دریافتی کارکنان و اعضائ هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را در مقایسه با همنوعان دولتی شان، در سطح کمترین ها در تمامی سازمانها قرار داده است.
در این روزهای بسیار سخت و دشوار از نظر اقتصادی که تمامی سازمانها، بازنشستگان و … با بیانیه، تجمع و … به دنبال افزایش دریافتی و حقوق خود از منابع درآمدی کشور هستند و در حالیکه به گفته ی وزیر علوم مقرر شد در سال جدید برای افزایش حقوق اعضاء هیات علمی دانشگاه های دولتی (که شامل مدیران بالادست دانشگاه آزاد اسلامی نیز می شود) چندین مرحله اقدام صورت پذیرد، مدیران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، با ارائه ی طرح هایی مانند هیات علمی “الف” و “ب”، تغییر شرایط حقوقی و دریافتی اعضای هیات علمی بورسیه، حذف حق تخصص و فنی از کارکنان و دیگر طرح های انقباضی، کاهش حقوق اندک آنها را نشانه گرفته اند.
از طرفی، مطابق سیاست گذاری رهبر فرزانه ی انقلاب، قرار بر این است که در سالیان پیش رو کشور عزیزمان ایران، مقام اول علمی در منطقه را به خود اختصاص دهد. بی تردید بار بیشتر در نیل به این هدف عالی، بر عهده ی استادان و جامعه ی دانشگاهی است. حال چگونه می توان تلاطم ایجاد شده در فکر و ذهن استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را که مدت هاست درگیر معیشت خود شده اند، با این هدف گذاری منطبق دانست؟!
چگونه است که این مدیران بالادست، خود را تافته ی جدابافته دانسته و برخلاف گفتار مولا علی (ع)، آنچه را که در دانشگاه های دولتی برای خود نمی پسندند، برای ما در دانشگاه آزاد اسلامی روا می دارند؟!
کدام یک از عزیزان، حاضرند که از دانشگاه مبداء خود استعفا داده و بدون سمت اجرائی و حق مسئولیت آنچنانی، صرفا به عضویت در کادر هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با همین شرایطی که خود بر طبل آن می کوبند، در آیند؟!
و البته حرف های بسیار که بماند برای بعد . . .

علیرضا صداقت سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

از تلاش های شما جهت احقاق حق اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد تشکر می کنم

عنایت الله مرادی روفچاهی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

درود بر آقای دکتر خلیل زاده عزیز…واقعا حرف دل همه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد رو زدید…کاش مسئولان به این تبعیض آشکار بین هیات علمی دانشگاه های دولتی و آزاد پی می بردند. جالب است که مدارک دانشجویان دانشگاه آزاد با دولتی از نظر قانونی فرقی با هم ندارند. اما اساتید این دو گروه با تبعیضی آشکار روی اساتید دانشگاه آزاد همراه هستند.

استاد واحد آستارا سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

بخشنامه الف و ب موسوم به الفبا ظلم آشکار به هیئت علمی هست که بعد از بیست سال تازه شرایط جدیدی برایشان تعریف می شود. ضمنا چرا یک بام و دو هوا؟ مگر دانشگاه آزاد به عنوان دانشگاه پذیرفته نیست؟ مگر ما به عنوان استاد در آنجا حضور نداریم؟ پس یا عنوان استاد و هیئت علمی را از روی ما بردارند و یا شرایط ما را با اساتید دانشگاههای دولتی یکسان نمایند. ضمنا درود خداوند بر دکتر خلیل زاده سخت
کوش

سهیلا یکشنبه , ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

خوب عنوان استاد و «هیات» علمی رو از شماها بردارن که بهتره

کوروش عباس نژاد هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

بادعرض سلام و احترام خدمت تمامی مسئولان و مردم شریف گیلان و اساتید گرانقدر و زحمتکش ، نتیجه این امر دلسردی و ناامیدی اساتیدی است که خالصانه سالها عمر خود را صرف دانشگاه و آموزش دانشجویان این مرز و بوم نموده اتد و شرمندگی و سرافکندگی آنان در مقابل همسر و فرزندان ، اعضای خانواده و جامعه ای است که در آن زندگی می کنند.

مسجودی هیات علمی دانشگاه آزاد رشت سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

اصلاح اساسنامه به نحوی که امکان پیگیری مطالبات از طریق نهادهای نظارتی کشور امکانپذیر باشد از خواسته های اصلی هیات علمی دانشگاه آزاد می باشد . همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد با اعضای هیات علمی وزارتین حداقل خواسته اساتید دانشگاه آزاد بوده که علیرغم درخواست های مکرر در زمان های مختلف ،به دلیل فقدان سازو کار نظارتی مناسب برای این مجموعه ،همواره از سوی مسئولین مورد غفلت واقع شده است

یک هیئت علمی دانشگاه اساتید سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

با تشکر از زحماتتان که پیگیر حق اساتید هستید.انشالله نتیجه بخش باشد.

اعتمادی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

سلام
به نظرم پیگیری درست و در مجاری قانونی کار بسیار درستی هست و در زمینه های معیشتی اساتید نجیب دانشگاه آزاد اسلامی چند سالی هست که کلا به فراموشی سپرده شدند،
حسی که به دست می دهد این هست که زمانی که به ما احتیاج بود با شرایط توافق استخدام اتفاق افتاد و حالا چند سال هست که تعهدی برای حفظ شرایط همان استخدام وجود ندارد، لطفا مجلس محترم برای رسیدکی به موضوع همکاری فرمایند این نارضایتی بستر نامناسبی در فضای آموزش عالی کشور است.

فرشته قنبری صفت مقدم سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

سلام و احترام. تمام توضیحات جناب آقای دکتر مورد تایید است. درد مشترک تمام اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار متین بیان شده است. امید است در این امر اقدامات فوری از طرف مسئولین به عمل آید.

الف سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

با سلام واحترام – از پیگیری و احقاق حق اعضای هیات علمی مظلوم دانشگاه آزاد اسلامی کمال تشکر را دارم. متاسفانه طی چند سال گذشته اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزایش حقوق ناچیزی داشته اند . علیرغم اینکه سرفصل دروس دانشگاهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه های دولتی یکسان است و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یک و نیم برابر دانشگاههای دولتی تدریس موظف هفتگی دارند اما دریافتی حقوق ماهانه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ، کمتر از نصف حقوق استادان دانشگاههای دولتی است وبا مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی که حقوق اعضای هیات علمی دانشگاههای دولتی را با حقوق اعضای هیات علمی وزارت بهداشت ودرمان ، همسانسازی کردند ، حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی حدود یک سوم اعضای هیات علمی وزارتین است و این امر برخلاف عدالت اسلامی است و باید میان حقوق و تکالیف ، تناسب وجود داشته باشد. تکالیف ما خیلی بیشتر و حقوق ما خیلی کمتر است. خواهشنمدیم پیگیری فرمایید.

زهرا فروغی کلدره سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

سلام باتشکر از آقای دکتر امیدواریم با تلاش های همکاران محترم ومسئولان مربوطه در دستیابی به حقوق خود موفق باشیم.

داود تقی پور بازرگانی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

سلام. به عنوان یک عضو هیات علمی دانشگاه ازاد واقعا شرمنده همسر و بچه هایم هستم. هر چه سریعتر باید فکری به حال وضع معیشتی اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد شود. این شرایط دیگر قابل تحمل نیست. امیدوارم تا قبل از اینکه این اندک امید و انگیزه هم از دست برود تصمیم درستی در این زمینه اتخاذ شود

سید سجاد گشتی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

ان شالله مورد بررسی قرار گیرد.

عطا اله سجاسی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

بنده کاملاً با نظر آقای دکتر خلیل زاده موافقم و وضعیت فعلی دانشگاه را بسیار مستعد برای گسترش تخلف های مختلف می دانم. امیدوارم هر چه زودتر فکری برای وضعیت معیشتی اساتید و کارکنان دانشگاه انجام گیرد.

محمد رضا غضنفری سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

درود بر دکتر خلیل زاده عزیز که حرف دل دردمندان دانشگاه را زده است.کاملا با سخنان ایشان موافقم و از ظلمی که در حق اعضا محترم هیات علمی دانشگاه آزاد روا میشود بسیار گله مندم!

مردوخ پور سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

ضمن تایید موارد مطرح شده،موضوع الف و ب شدن اساتید در متن گنجانده شود…

محمد علی آقایی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

از تلاش های آقای دکتر خلیل زاده حمایت می‌کنیم و خواستار اجرای دیدگاه های صنفی و حذف طرح تقسیم هیات علمی به الف و ب هستم.

حمیرا امیرمحمدی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

با تشکر از سرویس علمی پژوهشی گیلانستان که با مصاحبه با آقای دکتر خلیل زاده درد دل های اساتید دانشگاه آزاد گیلان را منعکس کردند امیدوارم این تلاشها به ثمر برسد

تقی پور سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

باید باعث شرمساری حاکمان باشد که اساتید دانشگاههای کشور یکی از کمترین سطوح دستمزد را در نظام اداری کشور می گیرند یعنی کمتر از حقوق کارمندان ساده بسیاری از ادارات دولتی و غیر دولتی
این امر فارغ از اینکه اوج بی عدالتی است نشانه بی مقدار بودن علم و عالم در نگاه تصمیم گیران کشور است

‌معصومه پورمحسن سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

انشالله به گوش مسیولات و تصمیم سازان دانشگاه آزاد برسد

ناشناس سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

از همه کسانی که در جهت حل مشکل حقوق اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تلاش می کنند سپاسگزارم

ابراهیمی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

متاسفانه مدیران و روسای دانشگاه آزاد حقوق های نجومی می گیرند ولی برای هیات علمی که نقش معلم برای دانشجویان را دارند، کمترین دریافتی در نظر گرفته می شود که هیات علمی الف یک سوم و عیات علمی ب به مقدار یک پنجم دریافتی استاد معادل خود در دانشگاههای دولتی را دارند، نیاز به حضور جدی دستگاههای نظارتی به این ماجرا می باشد تا هپکو دیگری اینبار در بخش تعلیم و تربیت شکل نگیرد

معصومه انوری سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

فرمایشات جناب دکتر خلیل زاده صد درصد مورد تایید همه همکارانه واساتید دانشگاه ازاد سالهاست مورد اجحاف قرار گرفتند اما این اجحاف باعث نشده در انجام وظیفه خود کوچکترین کوتاهی کنند
طرح الف وب اجحاف بسیار بزرگتریه که امیدواریم با پیگیریهای قانونی در اسرع وقت ملغی بشه

شفاعت طلب سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من

آنچه البته به جائی نرسد فریاد است

عظیم رفیع زاده سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

بانظرات دکتر خلیل زاده کاملا موافقم

مظلوم سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

سلام واقعا بعداز بیست و اندی سال خدمت در خانواده بزرگ دانشگاه ازاد بجای دادن حق به اعضای هیت علمی اینگونه حق و حقوق شان ضایعه بشه . و هر روز ترفندهای جدیدی برای ضایعه کردن حق و حقوق شان بخش نامه و دستورالعملی من در اوردی الف و ب و ج رو کنند

سیده فتانه مقیمی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

مطالب مورد تایید می باشد

ناشناس سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

با سلام و احترام،بله دقیقا مطالب درج شده بالا صحیح هست.ومن موافقت خود را اعلام میدارم.

کیانی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

با نظرات دکتر خلیل زاده موافقم

محمد رضا داداشی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

در مجموع با همه اجمالی که دارد سخنانی بحق است
امیدوارم پاسخ درخور داشته باشد

نصرالله زیرک سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

مقام معظم رهبری در زمینه عدالت اجتماعی همواره سفارش های ارزشمندی دارند. ایشان چون پدری مهربان ما را به این عدالت دعوت می کنند.

سید ترابی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

سلام لطفا از این مصاحبه ها با دیگر اعضای هیات علمی انجام شود بسیار ضروری بود

محمد سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹

مدیران دانشگاه آزاد هیچ توجهی به وضعیت معیشتی کارکنان ندارند

ع س سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

عالی بود

س سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

درود بر شما انشاالله سلامتی شما بزگوار

واع سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷

تشکر از جناب دکتر

حمید سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸

موفق باشید

رضا سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹

موفق باشی و امید ارم

رضا سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰

انشاالله سلامتی شما بزگوار محترم

سید سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

درود بر شما

جمال سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲

حمایت می شود

سعید سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲

درود

ینا سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳

???????

معصومه سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

عالیه ولی باید آقای دکتر عزیز تبریک عرض می کنم

شبنم سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

سلامت باشید

علی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

دقیقاً درست میفرمایند.

نگین مددزاده سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

ظلم مضاعفی که بر علیه هیات علمی های دانشگاه ازاد اجرا می شود. اکنون دانشگاه ازاد نیازمند حمایت دولت است

نجمه رنجی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

کاملا سخنان بجایی را مطرح کردند. متاسفانه زحمات اساتید در دانشگاه آزاد بدلایل مختلف بیشتر و حقوق پایینتر است. و افزایش حقوق اساتید دانشگاههای آزاد با توجه به افزایش هرساله تورم ضروری است.

زمانی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

سپاس از زحمات فراوان جناب دکتر خلیلل زاده گرامی
در راستای دفاع از حقوق همکاران

دکتر حسن صادق پور سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱

با سلام از پیگیری مطالبات به حق دانشگاهیان توسط دکتر خلیل زاده نهایت قدردانی را دارم

همهدی عظیمی هره دشت سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

بنان خدا
نظر بنده در چند مورد لصورت ذیل خلاصه میشود‌
۱. تغییر اسم دانشگاه آزاد اسلامی به موسسه عمومی غیر دولتی.
۲. عدم اجرای بخشنامه موسوم به الف و ب.
۳. همسان سازی حقوق اعضای هیآت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اعضای داشگاه دولتی..
۴. پرداخت معوقات هیآت علمی.
التماس دعا مهدی عظیمی هره دشت

محمدرضا ملک نژاد سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶

با سلام.اینجانب هم موافق نظر اساتید دانشگاه ازاد واحد رشت،در مورد حقوق اندک انها نسبت به حقوق و دستمزد اساتید دانشگاههای دولتی هستم.و تنها راه برون رفت از این مشکل را ، ادغام دانشگاه ازاد و دانشگاههای دولتی میدانم

فروغ عسگرزاد عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷

بسمه تعالی
درتاییدفرمایشات جناب آقای دکتر خلیل زاده
ما به عنوان اعضاء هیات علمی وخدمتگزاران دانشگاه آزاد اسلامی درحالیکه در سال ۱۴۰۰با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی جامعه امنتظر بخشنامه افزایش حقوق بودیم ، دانشگاه آزاد باصدور بخشنامه ایی که کاملا با قانون کار و قوانین جاری کشور مغایرت دارد کلیه اعضاء هیات علمی را بطور شگفت انگیزی به دو گروه الف و ب طبقه بندی نموده و با استانداردهای سلیقه ایی مانند بورسیه دکتری بودن یا غیر بومی بودن اقدام به کاهش حقوق هیات علمی نموده است ، لذا ما خواهان لغو این بخشنامه غیر قانونی غیر منصفانه بوده و همچنین خواهان اجرای نظام هماهنگ پرداخت حقوق با اعضاء هیات علمی وزارت علوم هستیم.

محمود شفیعی سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹

دکتر خلیل‌زاده دغدغه‌های اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد را بیان کردند که امیدواریم در بین مسئولین گوش شنوایی وجود داشته باشد و تلاشهای ایشان برای پایان دادن به این بی‌عدالتی به بار بنشیند.

طیبه رهبر چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۲۸

ما خواستار افزایش حقوقیم

محبوبه چین اوه چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

همسان‌سازی حقوق اعضا هیبت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه های دولتی

دکتر رمضانی چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

《امام علی(ع): عدل سنگ زیرین بنیاد اسلام است .》
امیدوارم چشمه های عدالت در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان که مزین به نام مقدس اسلام است همیشه جاری باشد.

مریم مطهرب چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

تقاضای همسان سازی حقوق اعضا هیات علمی دانشگاه ازاد با اعضا هیات علمی وزارتین را دارم

فدائی چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

فرمایشات آقای دکتر خلیل زاد صحیح است.

محمد نژاده چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

به نظر بنده باید هر چه سریعتر بنا به اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی ، با تصویب شورای انقلاب فرهنگی و مجلس محترم شورای اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی به نهاد عمومی غیر دولتی تبدیل شود

سهیلا بایبوردی چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

کاملا موافقم .

حسنا قهرماني چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰

با تشکر از اقای دکتر خلیل زاده و سایت خبری گیلانستان

حجت اله منیری پنجشنبه , ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

سلام
. همسان سازی حقوق مادی و معنوی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه های دولتی، محور مطالبات ماست.

عمران علیزاده جمعه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

سلام
با تشکر از نگاه دلسوزانه آقای دکتر خلیل زاده ،با نگاه دقیق و کاربردی به اسناد بالا دستی مانند سند دانشگاه اسلامی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی میتوان شاهد تحولات بنیادین در همه دانشگاههای کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی بود. ارتقا جایگاه و شآن اعضا هیئت علمی از اصول موکد این سند است.

سید مهدی مرادی جمعه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲

ضمن تشکر از آقای دکتر خلیل زاده و دیگر همکارانی که پیگیر حقوق از دسته رفته اساتید دانشگاه آزاد هستند، امیدوارم مسئولان امر در صدد جبران کوتاهی های خود برآیند و بیش از این بر سیاست های غلط خود اصرار نکنند.

برزگر جمعه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶

درود به دکتر خلیل زاده که صدا و ندای رسای دانشگاه آزادند و یک تنه مطالبه گری را آغاز کرده و پرچم احقاق حق استادان دانشگاه را به اهتزاز درآورده‌اند.جای آن دارد که همه‌ی کسانی که حق شان در طول سالیان با بی عدالتی نادیده گرفته شده پا به میدان بگذارند و به صف استادان دانشگاه آزاد که حق طلبی را آغاز کردند بپیوندند. من بنده چون همه‌ی دلسوزان و مشفقان دانشگاه آزاد به دکتر عزیز دست مریزاد می گویم و امیددارم که برای نخستین بار سکوت استادان شکسته شود و بغض در گلو نشسته بترکد و آه عدالتخواهان دانشگاه دامنگیر بی تدبیرانی شود که بیدادگرانه می تازند و بیعدالتی می بینند و دم بر نمی آورند و بی تدبیری می بینند و تدبیری نمی اندیشند

اعتمادی جمعه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵

مد نظر باشد که تقریبا تمامی افرادی که با نام کامل و یا با نام اختصاری نظر داده اند اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یعنی اساتید محترم دانشگاه هستند.
و امید است که مسولین محترم مصاحبه ای با با بیش از ۷۰ نظر منتشره از اساتید دانشگاه است را بطور متناسب مد نظر قرار دهند .

یحیی جمعه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

با تشکر از زحمات همکاران محترم .که پیگیر حق و حقوق اساتید دانشگاه آزاد هستند.

لیلا مقتدر جمعه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰

فرمایشات جناب دکتر خلیل زاده مورد تایید اینجانب است. ایشان به نمایندگی از اساتید دانشگاه آزاد در مصاحبه شرکت کرده اند.

هادی حبیب الهی جمعه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳

با سلام. از جناب دکتر خلیل زاده عزیز که در جهت اجرای عدالت حقوقی استادان دانشگاه آزاد تلاش مینمایند کمال تشکر را دارم.

شهریارنوری جمعه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷

بابورس صفردرصد بورس کردن به زور ابان هم توگروه ب قرارمون دادن وحقوقمون رو نصف کردن.کجای دنیا همچین قانونی هست؟به جای کمک به بورسیه ها دارن نابودشون میکنن.برعکس دانشگاههای کل دنیا.

باوفا شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۰۸

باسلام
کاملا با دیدگاه و خواسته حقوقی و قانونی شما موافقم. امیدوارم مسئولین نسبت به کار بست بحق ما تصمیمات در خور شأن و منزلت استادن که رکن اصلی جامعه دانشگاهی می باشند، اتخاذ نمایند.
باسپاس

باوفا شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۱۷

باسلام
کاملا با دیدگاه و خواسته حقوقی و قانونی شما موافقم. امیدوارم مسئولین نسبت به تحقق مفاد آن، تصمیمات در خور شأن و منزلت استادن که رکن اصلی جامعه دانشگاهی می باشند، اتخاذ نمایند.
باسپاس

میرعبدالحسن عسکری شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۲۲

با تشکر از طرح موضوعات صنفی اساتید دانشگاه و با امید پیگیری قانونمند مطالبات تا نتیجه نهایی

شفیقی شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

بنده هم از آقای دکتر خلیل زاده بسیار سپاسگزارم. ان شاالله این تلاش ها به نتیجه مطلوب که همان همسازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد و دولتی است بیانجامد.

صالح زاده شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳

مورد تایید است.

رحمانی شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵

درود بر دکتر خلیل زاده که طلایه دار احقاق حق قانونی استادان دانشگاه آزاد اسلامی است ، انشاالله که تلاش ها و پیگیری های مجدانه ایشان به نتایج عالی برسد .

اقدامی یکشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۳۵

جناب آقای دکتر خلیل زاده عزیز از زحمات جناب عالی سپاسگزارم. مطالبه گری و اجرای عدالت حق همه انسانها است و آرزوی موفقیت برای همه همکاران گرامی داریم

الهام جعفری یکشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

با سلام. من هم هیات علمی سما رشت هستم از سال ۹۰ استخدام شده و علاوه بر مشکلات پایین بودن حقوق در خصوص ادامه تحصیل با مشکلات متعددی روبرو شدم ابتدا بورسیه بعد از ۳ سال انجام شد و با اینکه کمتر از ۴ سال دفاع کردم با نمره عالی و سه مقاله وزارتین هنوز حتی مدرک دکتری من در حکم اعمال نشده به بهانه سما بودن در حالیکه بخشنامه برای ادامه تحصیل و بورس شدن و اجبار برای این موضوع بوده. اکنون بعد از سه سال همچنان با حقوق ۴ تومن با مربی و پایه کم و فوق لبسانس هستم و نمام شور و اشتیاقم برلی تدریس و فعالیت در دانشگاه ازاد از بین رفته است

اقدامی سه شنبه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۳۷

با سلام ضمن تشکر از آقای دکتر خلیل زاده مطالبه گری حق همه است

اعتمادی چهارشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱

سلام
در کمال تعجب این بخشنامه اعمال شد
و در پایان فروردین به بنده با ۱۲ سال سابقه هیات علمی گروه برق ۳ میلیون و نود هزار تومان در شرایطی ک۶ هیچ گنه کسری ناشی از وام هم ندارم پرواخت شد،
چطور دانشگاه می تواند یکطرفه بدون رضایت نوع قرارداد کار را تغییر دهد؟!
آقایانی مسوولی که میخولنید و بی تفاوت گذر می کنید ، اجازه ندید ااشتباه چند مدیر در تصمیم سازی هزیته ایجاد نماید این ظلم و اجحاف به قشر تحصبل کرده و هیات علمی استخدام دانشگاه آزاد است. و ظلم ابقا نخواهد شد

شبنم چهارشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۰۲

به داد اساتید و پرسنل و دانشجویان دانشگاه آزاد برسید. همه ما زیر فشار بی عدالتی در حال نابودی هستیم.

جعفر برقي مقدم چهارشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

با سلام ما اساتید دانشگاه آزاد با صدای بلند فریاد یا للمسلمین یا للمسئولین امداد در مقابل ظلم سر می دهیم اینک هر کس در هر پست و مقامی می تواند میزان مسلمان بودن خود را طبق حدیث نبوی تشخیص دهد ملاک حدیث پیامبر (ص) هست که حضرت فرمودند اگر کسی فریاد امدادخواهی مسلمانی را بشنود و اجابت نکند مسلمان نیست یا رسول الله تو شاهد باش که من فریاد یا للمسلمین سر دادم روز قیامت از همه مسئولین اعم از دانشگاه آزادی و غیر دانشگاهی مثل نمایندگان مجلس و عیره و غیره شاکیم

استاد دانشگاه آزاد اسلامي چهارشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

التماس می کنم به داد اساتید دانشگاه آزاد برسید.

یکی از اعضای هیات علمی پنجشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۶:۵۴

سلام و احترام ب جناب اقای دکتر خلیل زاده، همه ضعف ها برمیگردد ب جناب دکتر ولایتی که اصلا ب حق و حقوق اعضای هیات علمی اعتنا و اهمیتی قایل نیست و چرا انتخاب ایشان باید انتصابی باشد و انتخابی نباشد، من بعد از ۲۲ سال تدریس حقوقم ۵ تومان است، رسمی هم هستم، خدا ی عزیز پشتیبان دکتر خلیل زاده باشد ک زحمت میکشند،

عضو هیات علمی پنجشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۷:۰۷

سلام و احترام ب جناب اقای دکتر خلیل زاده، خدا اجرتون بده. بنده با ۲۲ سال تدریس و عضو رسمی هیات علمی ۵ تومان حقوق میگیرم و قسط وام ۶۰ میلیونی هم دارم، خدا کنه حق و حقوق ما احیا بشه، انشالله،

هیات علمی دوشنبه , ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

ای خدا …
شاید نوشتن و حرف زدن دیگه فایده نداشته باشه
بنظرم موضوع با اعتراضات جدی در حدی که خبر بین المللی شود باید پیگیری شود‌‌‌‌

هیئت علمی شنبه , ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

سلام الان یکی از آشنا ها با مرتبه دانشیاری ۲۰سال سابقه در یکی از شهرستان های کوچک به عنوان ریاست دانشگاه آزاد داخل حکم با اضافه کار ۴۰تومن دریافتی داره شما چطور با ۲۰سال سابقه اتادیار ۵تومن دریافتی دارید مگه میشه یعنی انثدر اختلاف بین ریاست و اساتید وجود داره حالا بخاطر مرتبه دانشیاری ۳تومن بیشتر بگیره نه ۳تومن بیشتر ممنون میشم راهنمایی کنید من دکترای سازه دارم و قصد داشتم بدنبال استخدام در دانشگاه آزاد باشم ولی با این وضعیت آموزش و پرورش استخدام شم بیشتر میگیرم خواهش میکنم دوستان صادقانه راهنمایی کنند

رفتن به نوار ابزار