کد خبر : 107103
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403- 59: 17

استاندار گیلان:

اجازه مانع تراشی در مسیر کارهای گروه های جهادی گیلان را نمی دهیم

اجازه مانع تراشی در مسیر کارهای گروه های جهادی گیلان را نمی دهیم

استاندار گیلان با تاکید بر سرعت بخشی کار گروه های جهادی از سوی مسوولان گفت: اجازه مانع تراشی در مسیر کارهای خوب و ارزنده گروه های جهادی در گیلان را نمی دهیم.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست قرارگاه جهادی محرومیت زدایی در رشت اظهار کرد: مردم پایه بودن از برجستگی‌های ممتاز و قابل ستایش گروه‌های جهادی است که آن را از سایر گروه‌ها متمایز کرده است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه گروه‌های جهادی مجری عدالت اجتماعی در نقاط مختلف کشور است، گفت: گروه‌های جهادی بر اساس منویات مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنند که عملکرد آنان در جامعه به خصوص در مناطق محروم قابل لمس است.

 

عباسی با بیان اینکه نگاه گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی و همچنین داوطلبان هلال احمر در کارها اعتقادی است، اضافه کرد: فداکاری، عشق و ایثار در لحظه لحظه کارهای گروه‌های های جهادی به چشم می‌خورد.

 

وی با بیان اینکه مسؤولان در کارها از ظرفیت مشارکت مردمی بهره گیرند، افزود: مانع تراشی در کار گروه‌های جهادی از سوی مسؤولان قابل بخشش نیست.

 

استاندار گیلان با تاکید بر سرعت بخشی کار گروه‌های جهادی از سوی مسؤولان بیان کرد: اجازه مانع تراشی در مسیر کارهای خوب و ارزنده گروه‌های جهادی در گیلان را نمی‌دهیم.

 

اجرای ۸۱۰ کیلومتر لوله گذاری آب توسط بسیج سازندگی

 

«سرهنگ احمد ابراهیمی» مسؤول بسیج سازندگی گیلان در این همایش اظهار کرد: برای افتتاح ۲ حلقه چاه در رشت حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

به گفته وی، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است که به ۷۱۱ روستا در گیلان آبرسانی شود که از این تعداد، ۳۷۰ روستا سهم بسیج سازندگی استان است.

 

مسؤول بسیج سازندگی گیلان با بیان اینکه تاکنون ۸۱۰ کیلومتر لوله گذاری آب توسط بسیج سازندگی انجام شده، گفت: تاکنون ۱۱ حلقه چاه نیز حفر شد تا ۱۷۱ روستا بتوانند از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند که برای آبرسانی به این تعداد روستا، بیش از چهار هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار