کد خبر : 42398
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1398- 50: 17

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

اجازه نفوذ فرهنگ غربی را به سبک زندگی اسلامی ندهیم

اجازه نفوذ فرهنگ غربی را به سبک زندگی اسلامی ندهیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم سبک زندگی اسلامی تحت تأثیر فرهنگ غربی قرار گیرد، گفت: جامعه تبلیغی تنها روحانیون نیستند بلکه نیازمند همکاری همه هستیم.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فومن با اشاره به جایگاه ویژه این شهر در حوزه مذهبی، اظهار کرد: آیت الله بهجت به عنوان عالم بزرگ جهان تشیع اهل این شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد پیروزی‌های پی در پی در جبهه حق علیه باطل هستیم، گفت: رسیدن به این جایگاه و اقتدار را مدیون خون شهدای دفاع مقدس هستیم که با صدور این انقلاب و روحیه جهادی جانی تازه بر پیکر امت اسلامی دمیده شده است.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرتی دست یافته که نیروی‌های سپاهی آن موفق به سرنگونی گران‌ترین پهپاد آمریکایی می شوند، تصریح کرد: البته در برخی حوزه‌های به ویژه بخش اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستیم که این نیز به دلیل بی تدبیری و عدم مدیریت مناسب است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به واسطه رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا موفق شده در برابر دشمنان ایستادگی کرده و به دستاوردهای فراوانی دست یابیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان همچنین به در پیش بودن همایش بزرگ و معنوی پیاده روی اربعین حسینی نیز اشاره و بیان کرد: اربعین حسینی بی نظیرترین تجمع جهانی و تاریخی در چندین سال اخیر بوده که سبب هراس دشمنان از حضور گسترده امت اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه جامعه تبلیغ فقط روحانیون نیستند، تأکید کرد: مسئولیان فرهنگی، جوانان و مسئولان کانون‌ها باید در این زمینه فعال شوند و باید با باور به توانمندی و ظرفیت‌های داخلی در راستای اشاعه فرهنگ عاشورای تلاش کنیم.

مهدوی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا مدیریت، سبک زندگی، آرمان‌ها و ارزش‌های ما مطابق با اسلام باشد، افزود: برای حاکمیت خداوند بر روی زمین باید صبر پیشه کنیم زیرا با صبر و استقامت می توانیم از مرزها و حریم‌های الهی مراقبت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم سبک زندگی اسلامی ما تحت تأثیر فرهنگ غربی قرار گیرد، گفت: برای اسلام رحمانی باید تلاش کرد تا تمدن‌های مادی غرب را سرکوب کنیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام یوسفی رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن، حجت الاسلام جلال محتشم خواه به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار