کد خبر : 91511
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402- 09: 1

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان:

اجرای برنامه‌های عملی و منسجم فرهنگی در سواحل گیلان دنبال می شود

اجرای برنامه‌های عملی و منسجم فرهنگی در سواحل گیلان دنبال می شود

.

به گزارش گیلانستان، محمد مهدی نیازمند روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل در فرمانداری بندرانزلی از دستگاه‌های ذیربط خواست تا مشکلات و موارد فرهنگی و کمبودهایی مانند اورژانس دریایی را بصورت مکتوب به این ستاد ارسال کنند تا نسبت به جذب اعتبارات ملی لازم در این بخش اقدام شود.

 

وی در مورد استفاده از ظرفیت موسسه دانش بنیانی که اقدام به ساخت دستگاه نجات غریق اتوماتیک کنترلی در سطح دریا کرده است، گفت: این دستگاه ظرفیت تحمل وزن تا ۲۰۰ کیلوگرم را دارد که بزودی به صورت محدود در استان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر این دستگاه به تولید انبوه برسد با قیمت متعادل تری قابل تهیه خواهد بود.

 

نیازمند یادآور شد: باید اهتمام جدی‌تری در خصوص آموزش غریق نجات در استان انجام شود. سال گذشته با مدیریت مالی مناسب توانستیم حقوق این ناجیان غریق را به موقع پرداخت کنیم امیدواریم با ساماندهی و شبکه سازی بهتر امسال در این حوزه موفق تر عمل کنیم.

 

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: باید در گیلان از وجود مبلغین فرهنگی از استان قم در اجرای برنامه های شاد فرهنگی در سواحل بهره گرفت تا ارتباط چهره به چهره بهتری برقرار شود.

 

وی خواستار آن شد که از گروههای مردمی جبهه فرهنگی انقلاب نیز در طرح های دریا استفاده شود و این گروهها طرح های خلاق فرهنگی خود را برای استفاده به فرمانداریها ارسال کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار