کد خبر : 45012
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398- 38: 17

فرماندار تالش:

اجرای بزرگ‌ترین پروژه گازرسانی گیلان آغاز شد

اجرای بزرگ‌ترین پروژه گازرسانی گیلان آغاز شد

مهدوی از آغاز بزرگ‌ترین پروژه گازرسانی تاریخ گیلان در شهرستان تالش خبر داد.

به گزارش گیلانستان «سید عیسی مهدوی» در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای کوهستانی تالش گفت: گازرسانی به روستاهای کوهستانی بزرگ‌ترین پروژه گازرسانی تاریخ گیلان در شهرستان تالش است.

فرماندار تالش بر رفع موانع و تسریع در اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای کوهستانی این شهرستان تاکید کرد و با بیان اینکه در قالب این طرح به ۲۸ روستای ییلاقی تالش گازرسانی می‌شود، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان تخصیص یافته است که ۱۸۷ کیلومتر لوله‌گذاری و ۴۶ کیلومتر خطه تغذیه لازم است.

مهدوی خاطرنشان کرد: با همت مسئولین استانی و شهرستانی شاهد اجرای لوله‌گذاری از مسیر کیشون بن به روستاهای کوهستانی تالش هستیم.

عالی ترین نماینده دولت در تالش گفت: با  اجرای این پروژه ۲۸ روستای ییلاقی در حدود سه هزار خانوار تالشی از نعمت گاز بهره‌مند شده و درصد بهره‌مندی گازرسانی در تالش به ۹۷ درصد می‌رسد.

گفتنی است، روستاهای کوهستانی بخش مرکزی که در قالب خوشه مریان تعریف شده است شامل روستاهای آق اولر، مریان، مکش، تندبین، ناوان، کبود مهر، قلعه بین، دیزگاه، نماهونی، حسن دایرمان، تنکاب، بره پشت، کولانه، شیله وشت، سیناهونی، کسم جان، زربیل، سیله سر، ماشین خانه، کیشون بن، لمیر، رزه، سرداب خانه پشت، قلعه چال، مثلاکوه، لرون و لر می باشد که عملیات گازرسانی به این روستاها در حال انجام است .

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار