کد خبر : 107082
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403- 26: 10

مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد؛

اجرای پروژه های فاضلاب رشت با قراردادی به ارزش بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان

اجرای پروژه های فاضلاب رشت با قراردادی به ارزش بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان

مدیرعامل آبفای گیلان از اجرای پروژه‌های فاضلاب بهداشتی با ارزش قراردادی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان در شهر رشت خبر داد و گفت: در راستای رفع آلودگی از رودخانه‌های زرجوب و گوهررود، سه قرارداد در دست انجام است.

به گزارش گیلانستان، علیرضا غیاثی امروز، ۱۹ اردیبهشت ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در راستای عمل به تعهدات و وظایف خود که از مهمترین آن‌ها جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهداشتی تولیدی شهرها و روستاهای تحت پوشش است، از شروع تاسیس خود اجرای طرح های ایجاد تاسیسات فاضلاب را در دستور کار قرار داده است.

 

وی افزود: شرکت آبفای استان گیلان تاکنون موفق شده در ۱۱ شهر منجمله رشت کد اجرایی برای طرح های ایجاد تاسیسات فاضلاب اخذ کند و تاسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهداشتی را در این شهرها، به تناسب اعتبارات تخصیص داده شده، اجرا کند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان خاطرنشان کرد: تا به امروز در شهر رشت یک تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت طراحی ۶۳ هزار مترمکعب در شبانه روز و یک پکیج تصفیه فاضلاب به ظرفیت ۱۸۰۰ مترمکعب در شبانه روز در مدار بهره‌برداری قرار دارد.

 

غیاثی تصریح کرد: همچنین در راستای رفع آلودگی از رودخانه‌های زرجوب و گوهررود، سه قرارداد با احجام مجموع ۶۰ کیلومتر لوله گذاری و هفت باب ایستگاه پمپاژ به ارزش قراردادی مجموع ۱۲۵۰ میلیارد تومان در دست انجام است. علاوه بر آن بخش لجن تصفیه فاضلاب فخب به مبلغ اولیه ۸۰ میلیارد تومان و احداث تصفیه خانه فاضلاب جنوب شهر رشت(مسکن مهر) به ظرفیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز در حال تکمیل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار