کد خبر : 102085
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402- 04: 14

مدیرکل صمت گیلان:

احیای واحدهای راکد در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد

احیای واحدهای راکد در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان در شهر صنعتی رشت گفت: احیای واحدهای راکد در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد.

به گزارش گیلانستان، تیمور پورحیدری ظهر پنج شنبه در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی در رشت اظهار کرد: واحد صنعتی مورد افتتاح با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان در زمینه تولید انواع محصولات پرمصرف بهداشتی و سلولزی رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

 

وی با بیان اینکه این کارخانه در محل ۲ واحد صنعتی تعطیل، به عزم و همت سرمایه‌گذار جدید راه‌اندازی شده است، افزود: با افتتاح این واحد صنعتی زمینه اشتغال مستقیم بیش از ۱۵۰ نفر از جوانان این مرز و بوم فراهم شده است.

 

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ایجاد کارخانه فعلی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در شهر صنعتی رشت صورت گرفته است، گفت: علاوه بر واحد فعلی، سرمایه‌گذار پرتلاش این کارخانه توانسته است طرح توسعه دیگری را نیز در مجاورت واحد فعلی با پیشرفت ۷۵ درصد و پیش بینی اشتغال ۱۰۵ نفر در دست ساخت قرار دهد.

 

پورحیدری از احیای بیش از ۱۱۵ واحد صنعتی راکد و تعطیل از ابتدای دولت سیزدهم در مناطق مختلف گیلان خبر داد و گفت: احیای واحدهای راکد در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار