کد خبر : 100522
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402- 52: 18

اختصاص بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای تحقق طرح توسعه حرم

اختصاص بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای تحقق طرح توسعه حرم

استاندار گیلان از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای طرح توسعه و بازآفرینی حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) خبر داد.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز در حاشیه آیین غبارروبی آستان مقدس سید جلال الدین اشرف(ع) و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استانداری از هیچ تلاشی برای اجرای طرح توسعه حرم دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه ۱۰۰ میلیارد تومان برای طرح توسعه و بازآفرینی حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) اختصاص داد و استانداری هم از محل اعتبارات استانی مبلغی برای برای اجرای این طرح به شهرستان کمک خواهد کرد.

 

وی، طرح توسعه حرم مطهر را یکی از مطالبات و درخواست‌های مهم مردم شهر آستانه‌اشرفیه دانست و گفت: اعتبارات خوبی از طرف شهرداری آستانه اشرفیه و معاونت عمرانی استانداری در حوزه بازآفرینی شهری به شهر اختصاص خواهد یافت و همچنین با کمک و همراهی هیئت امنای حرم مطهر سید جلال الدین اشرف (ع)  سازمان اوقاف و امور خیریه، امام جمعه و سپاه پاسداران تلاش می‌کنیم خواسته مردم به سرعت محقق شود.

 

نماینده عالی دولت در گیلان، با اشاره به رایزنی با سفیر عراق در ایران در خصوص اعزام زوار عراقی به مرقد مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف(ع) بیان کرد: در حوالی شهر نجف اشرف امام‌زاده ابراهیم از فرزندان امام حسن مجتبی(ع) قرار دارد که طی رایزنی ها و مذاکرات انجام شده با سفرای ۲ کشور ایران و عراق این موضوع در دست پیگیری است تا بتوانیم برادر خواندگی این حرمین مطهر را انجام دهیم.

 

 

 

هشت نانوایی متخلف پلمب شدند

 

استاندار گیلان همچنین با اشاره به بازرسی شکل گرفته از نانوایی‌های شهر آستانه‌اشرفیه در روز گذشته، افزود: از ۱۰ واحد نانوایی، هشت مورد متخلف شناسایی و پلمپ شدند که این امر نشان‌دهنده ایراد در نظارت در شهرستان آستانه‌اشرفیه است.

 

عباسی با تأکید برخورد دستگاه‌های نظارتی و دولت با هرگونه تخلف در نانوایی‌ها، بیان کرد: مردم ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و انتظار دارند کسبه و نانوایی‌ها با انصاف به مردم نان ارائه دهند، لذا باید دست کسبه‌ای که دست بر سفره مردم می‌برند هم قطع شود.

 

وی با بیان اینکه در برخورد با نانوایی‌های متخلف در شهرستان آستانه‌اشرفیه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود، تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده از نانوایی‌های آستانه‌اشرفیه بعضاً مشاهده شد که در حجم نان لواش ۳۰ گرم تخلف مشاهده می‌شود، از این رو به طور جدی این موارد را بررسی خواهیم کرد و تا آخر هفته باید بررسی‌ها انجام و ساماندهی لازم انجام شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار