کد خبر : 46699
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1398- 59: 17

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان:

اختصاص ۳۰ هزار دقیقه به برنامه‌های دهه فجر و انتخابات در صدا و سیمای گیلان/ تبیین شرکت عموم مردم در انتخابات از وظایف رسانه ملی است

اختصاص ۳۰ هزار دقیقه به برنامه‌های دهه فجر و انتخابات در صدا و سیمای گیلان/ تبیین شرکت عموم مردم در انتخابات از وظایف رسانه ملی است

اختصاص ۳۰ هزار دقیقه به برنامه‌های دهه فجر و انتخابات در صدا و سیمای گیلان/ تبیین شرکت عموم مردم در انتخابات از وظایف رسانه ملی است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، محمدباقر باقرزاده در نشستی با اصحاب رسانه ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک ایام الله دهه فجر و درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در پیش داریم که مردم هم نشان دادند با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پایبند به این جمهوری و نظام هستند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان با توجه به دو بال جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: کشور ایران و جمهوری اسلامی با دو بال مردم سالاری و دین سالاری پابرجاست که با تکیه بر خون شهدا مراسمات را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه اقتدار انقلاب اسلامی ایران با خون تک تک شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم پابرجاست اظهار کرد: دشمنان اسلام بسیار تلاش کردند که جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را نبیند، اما میتوان دید که بسیار پرقدرت و با اقتدار درحال ادامه دادن هستیم.

باقرزاده با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از مقام معظم رهبری اظهار داشت: فصل دوم انقلاب، هرچه باشکوه تر و پرقدرت تر در تمامی عرصه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و … باید انجام شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: هرچه بر موضوعات فرهنگی‌ جامعه تلاش کنیم، سرآغاز پیشرفت در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی و کشور و استان عزیزمان هستیم.

باقرزاده ضمن اولویت بندی بزنامه‌های صدا و سیمای مرکز گیلان افزود: تببین شرکت عموم مردم در انتخابات و برکات و نتایج یک مجلس کارآمد و پاکدست و همچنین روشن کردن موضوعات و جنبه های مختلف یک انتخابات و مجلس سالم از وظایف رسانه ملی است و این ما هستیم که باید ملاک ها را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با اشاره به یک مجلس انقلابی و هم سطح مردم و همچنین برجسته سازی رای تک تک مردم خاطرنشان کرد: در این ایام منتهی به ایام الله دهه فجر و انتخابات باید ما دستاورد های انقلاب اسلامی ایران از قبیل موضوعات نانو تکنولوژی و علم موشکی و … را برای عموم مردم بیان کنیم.

باقرزاده با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند گفت: ما میتوانیم در این ایام وحدت و همدلی و امید آفرینی و ایجاد نشاط را در جامعه تزریق کنیم.

مدیر کل صدا و سیما مرکز گیلان با اشاره به ویژه برنامه های دهه فجر و حوزه انتخابات گفت: گروه صدا و سیمای مرکز گیلان امسال ۳۰ هزار دقیقه به حوزه انتخابات و دهه فجر اختصاص داده است.

وی با توجه به برنامه های گوناگون و متفاوت صدا و سیمای مرکز گیلان در رابطه با انتخابات خاطرنشان کرد:
برنامه میکروفن گیلان، صبح بخیر گیلان و قطار شماره ۱۱ و همچنین تحلیل حوزه انتخاباتی و ۸ گفتگوی ویژه انتخاباتی از مسئولین حوزه انتخابات در خصوص تبیین انتخابات و حضور مردم در صحنه از ویژه برنامه های انتخابات است.

باقرزاده با اشاره به برنامه های صدا و سیمای مرکز گیلان در رابطه با دهه فجر افزود: برنامه روز خوب پیروزی، پرچم داران عشق، برنامه پنج ترانه، برنامه تالشی در حوزه صدا و پخش زنده راهپیمایی ۲۲ بهمن، پخش فیلم فجر و مستند های ویژه انقلاب در حوزه سینما میتوان نام برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار