کد خبر : 103996
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402- 58: 12

اختصاص ۵۹۰ شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه رشت و خمام

اختصاص ۵۹۰ شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه رشت و خمام

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اتخاذ تصمیمات لازم برای برقراری انتخاباتی پرشور در این شهرستان گفت: ۲۹۷ شعبه حوزه شهری و ۲۹۳ شعبه نیز حوزه روستایی در گیلان مشخص شده است.

به گزارش گیلانستان، کیا عاشوری فرماندار شهرستان رشت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه در حوزه انتخابیه رشت و خمام، ۵۹۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۵۷۵ شعبه ثابت و ۱۵ شعبه سیار است، اظهار کرد: براساس آمار ۲۹۷ شعبه حوزه شهری و ۲۹۳ شعبه حوزه روستایی در گیلان مشخص و با تدابیر اتخاذ شده بسترهای لازم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در یازدهم اسفند فراهم شده است.

وی با اشاره به مشخص شدن مکان‌های مشخص شده برای نصب تبلیغات کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: نامزدها در هر منطقه و بخش می‌توانند به تفکیک خانم و آقا، یک ستاد اصلی داشته باشد.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق از سوی نامزدهای انتخابات مجلس بیان کرد: نامزدهای انتخابات، مصادیق جرائم انتخاباتی به ویژه فصل ۶ و هفت قانون انتخابات را مطالعه کنند زیرا دستگاه قضا با جرائم انتخاباتی قاطع برخورد می‌کند.

به گفته عاشوری، مسؤولیت همه فعالیت‌های انتخاباتی و عملکرد اعضای شاغل در ستادها بر عهده نامزدهای مربوط است و راه اندازی کاروان تبلیغاتی با استناد به ماده ۸۲ قانون انتخابات تخلف محسوب می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار