کد خبر : 49888
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399- 36: 11

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

اختصاص ۲ دستگاه رادیولوژی پرتابل جدید به دانشگاه علوم پزشکی گیلان

اختصاص ۲ دستگاه رادیولوژی پرتابل جدید به دانشگاه علوم پزشکی گیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اختصاص سه دستگاه رادیولوژی پرتابل جدید به این دانشگاه از سوی هیئت‌امنا صرفه‌جویی ارزی خبر داد.

به گزارش گیلانستان دکتر ارسلان سالاری امروز در جمع خبرنگاران از تخصیص دو دستگاه رادیولوژی پرتابل جدید به دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و اظهار کرد: این دو دستگاه، پس از بررسی راهکارها و تعاملات مشترک در خصوص مقابله با بحران همه‌گیری کرونا طی یک نشستی با هیئت‌امنای ارزی به دانشگاه علوم پزشکی گیلان اختصاص‌یافته است.

وی با بیان اینکه گیلان بیش‌ازپیش نیازمند توسعه و تجهیز زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی است، افزود: در تلاشیم تا با طرح منطقی و واقع‌گرایانه وضعیت علوم پزشکی گیلان بخشی از عقب‌ماندگی‌های گیلان در حوزه سلامت را جبران کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به هزینه‌بر بودن تجهیزات پزشکی به دلیل شرایط سخت تحریمی گفت: برای خرید هر یک از دستگاه‌های رادیولوژی پرتابل اختصاص‌یافته بالغ‌بر یک میلیارد تومان هزینه شده است.

به گفته زارع، یک دستگاه رادیولوژی پرتابل نیز طی هفته گذشته از سوی هیئت‌امنای صرفه‌جویی ارزی به گیلان اختصاص‌یافته بود که در اختیار بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا قرار گرفت.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار