کد خبر : 99289
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402- 59: 16

فرمانده انتظامی گیلان:

اراضی ۱۰۹ میلیاردی در رضوانشهر رفع تصرف شد

اراضی ۱۰۹ میلیاردی در رضوانشهر رفع تصرف شد

فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۱۰۹ میلیارد ریال در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

 

وی از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در شهرستان رضوانشهر و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل اعلامی اعزام شدند.

 

سردار ملکی تصریح کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، این شخص ۲ هزار و ۷۲۸ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله فنس و سیم‌خاردار محصور کرده است.

 

فرمانده انتظامی گیلان به معرفی متهم ۴۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و با بیان اینکه با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، همه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد، افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۱۰۹ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

سردار ملکی اضافه کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار