کد خبر : 41444
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398- 50: 10

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان:

ارتقای کیفیت فعالیت‌های هنری نیازمند جسارت، جوانی و انگیزه است

ارتقای کیفیت فعالیت‌های هنری نیازمند جسارت، جوانی و انگیزه است

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به گستردگی فعالیت‌ها در این دو حوزه، تأکید کرد: ارتقای کیفیت فعالیت‌های هنری نیازمند جسارت، جوانی و انگیزه و تجربه است.

به گزارش گیلانستان سید امیر مصباح سه شنبه در مراسم معارفه رئیس جدید گروه هنری و سینمایی و سمعی و بصری ارشاد گیلان که در این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت در حوزه هنری و سینمایی ابعاد گسترده‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه جوانان جامعه هدف اصلی در این دو حوزه هستند، گفت: باید با بهره‌گیری از نیروی جوان در انجام امور مربوط حوزه هنری و سینمایی زمینه ارتقای کیفیت و کمیت برنامه‌های این حوزه را فراهم کنیم.

مصباح با بیان اینکه بسیاری از موضوعات را می‌توان در قالب اجرای برنامه‌های هنری در جامعه به ویژه در میان نسل جوان نهادینه کرد، افزود: امروز برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن علیه نظام مقدس اسلامی نیازمند حضور پررنگ‌تر جوانان در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه هنری هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا حوزه هنری به جبهه فرهنگی انقلاب تبدیل شود، ادامه داد: با بهره‌گیری از نیروهای جوان و انقلابی می‌توانیم شاهد خروجی کیفی در عرصه هنری باشیم.

مصباح در ادامه با تأکید بر اینکه حوزه هنری باید به جزئی‌ترین لایه‌های هنر وارد شود، تصریح کرد: باید با بتوانیم با توجه به ظرفیت‌های بالای هنری در استان گیلان و همچنین شناسایی مشکلات هنرمندان و فعالان این عرصه گام‌های مؤثری در راستای ارتقای هنر استان گیلان برداریم.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به انتخاب سجاد کوچکی نژاد به عنوان رئیس گروه حوزه هنری و سینمایی، سمعی و بصری این اداره کل، بیان کرد: برای فعالیت در این حوزه نیازمند فردی بودیم که خود را محدود به زمان اداری نکرده و با جسارت، جوانی، تجربه و انگیزه بتواند اقدامات مؤثری در این حوزه انجام دهد.

وی افزود: در طی دو سال گذشته نیز وی مسئولیت اجرایی چهار جشنواره سینمایی، شامل همزمانی دو جشنواره فیلم فجر و دو جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استان را بر عهده داشت که این جشنواره‌های با موفقیت برگزار شده و بازخورد خوبی در استان داشته است.

در پایان این جلسه سجاد کوچکی نژاد به عنوان رئیس گروه حوزه هنری و سینمایی، سمعیو بصری ارشاد گیلان معرفی شد و پیش از وی نیز این مسئولیت برعهده مرحومه آمنه دهقان بود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار