کد خبر : 106700
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403- 20: 9

اردوی تیم ملی تکواندو در گیلان برپا شد

اردوی تیم ملی تکواندو در گیلان برپا شد

سرپرست هیات تکواندو گیلان گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو بزرگسالان مردان کشور در رشت برپا شده است.

به گزارش گیلانستان، محمود باقری خطیبانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردو برای آمادگی بیشتر ملی پوشان تکواندو برای حضور در بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در رشت تشکیل شده است.

 

وی افزود: در این اردوی آمادگی، مهدی حاجی موسایی، ابوالفضل زندی، متین رضایی، امیرسینا بختیاری ، مهران برخورداری، میرهاشم حسینی ، سعید فتحی، علی خوش روش، محمد حسین یزدانی و آرین سلیمی حضور دارند.

 

وی ادامه داد: همچنین مجید افلاکی به عنوان سرمربی در این اردو حضور یافته، رضا ایمان زاده و مهرداد یوسفی نیز دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی تکواندو را در این اردو تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه حمیدرضا یاوری به عنوان پزشک تیم ملی در این اردو حضور یافته است.

 

سرپرست هیات تکواندو گیلان بیان کرد: تکواندوکاران ملی پوش ایران در این اردو، هر روز صبح و عصر تمرینات آماده سازی خود را تا روز یکشنبه هفته آینده زیرنظر کادرفنی تیم ملی در آکادمی قهرمانی گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت ادامه می دهند.

 

محمودی خطیبانی خاطرنشان کرد: بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا از روز ۲۵ اردیبهشت ماه به مدت ۶ روز با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از قاره کهن به میزبانی شهر دانانگ در کشور ویتنام برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار