کد خبر : 79567
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تیر 1401- 21: 15

مدرس حوزه و دانشگاه:

از قدرت رسانه غافل ماندیم

از قدرت رسانه غافل ماندیم

مدرس حوزه و دانشگاه رسانه را بزرگترین ابزار تغییر الگوی زندگی عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخلاف غربی ها که به خوبی قدرت رسانه را درک کرده اند، ما هیچگاه در این بخش سرمایه گذاری جدی نکردیم و از ان غافل ماندیم.

به گزارش گیلانستان، مینا مهدوی امروز سه شنبه در نشست بصیرتی ” هویت من ” در رشت تاکید کرد: تا وقتی آموزه های دینی رسانه ای نشود فایده ای ندارد. یکی از مشکلات این است که هیچگاه برای رسانه خرج یا سرمایه گذاری نمی کنیم. اما در طرف دیگر دنیای غرب قدرت رسانه را به خوبی فهمیده است و امروز با استفاده از قدرت رسانه فرزندان ما را می دزدند.

وی با بیان اینکه امروز رسانه ابزاری برای هدف قرار دادن ریشه فرهنگی سرزمینمان در دست غربی ها شده است گفت: خداوند در ۱۴۰۰ سال پیش برای ما الگوی معصوم قرار داد که ما درست زندگی کنیم اما امروز متاسفانه بدلیل اینکه الگوهایمان را برای فرزندانمان به روز رسانی نکرده ایم با بی الگویی مواجه شده ایم و امروز می بینیم با گروه های “مردان زن‌نما” کشورهای دیگر برای فرزندانمان الگوسازی می کنند.

این مدرس حوزه و دانشگاه به پدران و مادران هشدار داد و افزود: شما تصور می کنید فرزندانتان تنها به یک آهنگ گوش می دهند این درحالیست که آنان با برنامه ریزی هویت فرزندانتان را نشانه گرفته اند.

مهدوی با بیان اینکه غرب از علم علیه بشریت استفاده می کند گفت: خدا می خواهد ما فهیم باشیم و بیاندیشیم لذا بایستی نسبت به تربیت و آموزش فرزندانمان هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه زندگی ائمه تمام اختیار است و نظام خدا نظام اختیار است گفت: خدا خطاب به انسان می گوید من می خواهم ایمانت به جایی برسد که ترس و غصه برایت وجود نداشته باشد لذا الگوی معصوم معرفی کرد تا مسیر را بیابیم و درست زندگی کنیم.

نشست بصیرتی ” هویت من ” با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، بسیج کارمندان گیلان، سپاه قدس و پایگاه بسیج سردار شهید حسین املاکی (بسیج کتابداران گیلان) در رشت برگزار شد.

انتهای پیام/ ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

موسی سه شنبه , ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

خب چرا این نشست ها به طور عملیاتی به کف جامعه نمیاد یا اینکه نشست با جوونا باشه تا حرفا گفته شه

رفتن به نوار ابزار