کد خبر : 104225
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402- 13: 23

با صدور بیانیه‌ای؛

انصراف معصومه پرسا از کاندیداتوری در انتخابات رشت و خمام

انصراف معصومه پرسا از کاندیداتوری در انتخابات رشت و خمام

.

به گزارش گیلانستان، معصومه پرسا کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های رشت و خمام از کاندیداتوری انصراف داد و بیانیه‌ای به شرح زیر نوشت:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ما ملت بزرگ ایران در طول تاریخ معاصر خود میان دو گزاره خدمت و خیانت برخی مسولان همیشه در کشاکش بوده ایم. در کنار مسولان متعهد و خدوم و وفادار به آرمان های ایران اسلامی بودند کسانی که خود را وام دار غرب و شرق دانسته و خدمت به بیگانه و پایمال کردن حقوق ملت را به جای ارتقاء ایران، پیشه خود ساختند.

 

 

قاطعانه می گویم تاریخ در حال تکرار است و با دانایی به این وظیفه رسالت نمایندگی مردم شریف و عزیز گیلان را اعلام کردم تا اجازه ندهم با پایمال شدن حقوق هم استانی هایم بیش از این گیلان پر از پتانسیل های عظیم مادی و معنوی در حاشیه بماند.

 

 

امروز بیش از هر زمان دیگری حادثه عاشورا و مظلومیت رهبر عزیزم را درک می کنم. از یک طرف “ابن زیاد” های امروز در چرخه تکرار تاریخ، تمام قد با شیک جریان نفوذ بزرگ در صدد به حاشیه بردن آرمان های اصیل انقلابی که با خون شهدا نوشته شده هستند و برخی جهال نیز با جهل خود به منافع مادی و معنوی استان ضربه می زنند.

 

 

امیدوارم برادران و خواهرانی که به عرصه نمایندگی ورود می کنند تمام قد در مبارزه با این عقل و جهل بایستند و در کنار به متن آوردن آرمان های انقلاب از حاشیه، گیلان عزیز را سرفراز و به اوج برسانند.

 

 

امروز برخی ناملایمات ها و زد و بندهای غیر اخلاقی سیاسی را احساس کردم و اینکه عده ای برای رسیدن به هدف از هر وسیله ای استفاده می کنند را غیر قانونی و ناموجه یافتم و آن را مغایر با شرافت در وصول به هدف می دانم.

 

 

به این ترتیب کناره گیری خود را از کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی اعلام می کنم و از تمامی برادران و خواهرانی که حمایت بی شائبه کردند نهایت قدردانی و سپاس را دارم.

 

 

باشد که در برنامه های دیگری شاهد همکاری با ایشان باشم و برای تمامی نمایندگان آتی مجلس شورای اسلامی آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.

 

 

معصومه پرسا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیروس جمعه , ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۰۶

ایشون کی‌ هستن اصن؟

رفتن به نوار ابزار