کد خبر : 85221
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401- 05: 19

استانداری گیلان با استقبال از پیکر شهید گمنام عطرآگین شد

استانداری گیلان با استقبال از پیکر شهید گمنام عطرآگین شد

در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) استانداری گیلان با استقبال از پیکر شهید گمنام عطرآگین شد.

به گزارش  گیلانستان، در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) استانداری گیلان با استقبال از پیکر شهید گمنام عطرآگین شد و مراسم وداع با پیکر این شهید گمنام ۱۹ ساله همزمان با نماز ظهر و عصر از مقابل در انتظامات استانداری برگزار شد.

 

 

پیکر این شهید گمنام که در عملیات خیبر و در جریزه مجنون، به فیض شهادت نائل آمد با استقبال پرشور مجموعه مدیران و کارکنان استانداری گیلان و خانواده شهدا و ایثارگران در استانداری گیلان تشییع و آئین وداع با این شهید والامقام بیاد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

 

 

 

استاندار گیلان در این مراسم با تکریم مقام والای شهید و نیز گرامیداشت جایگاه ارزشمند شهیدان گمنام، گفت: همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) فضای استان گیلان با یاد شهیدان عطرآگین شده است و یکی از فاتحان خیبر در جنگ تحمیلی اینک مهمان مردم شهید پرور استان و استانداری گیلان است.

 

 

 

اسدالله عباسی تصریح کرد: در دنیای بداخلاقی‌های رسانه‌ای که دشمن از همه ابزارهای کثیف استفاده می کند تا فضای معنوی را به سمت و سوی دیگری سوق دهد شاهد تشییع پیکر شهیدان گمنام و فرزندان این دیار هستیم که بر دستان مردم ولایتمدار این سرزمین با احترام تشییع می شوند.

وی با بیان اینکه این انقلاب با جانفشانی‌های شهداء ماندگار شد و تفکر آنها در ادامه مسیر روشنگر راه خواهد بود، افزود: امنیت و اقتدار نظام از برکت خون این شهیدان است که جان خود را در راه اسلام و انقلاب نثار کردند.

 

 

 

عباسی حضور شهید گمنام در استانداری گیلان را مایه افتخار و مباهات مجموعه استانداری دانست و گفت: قطعا از امروز این فضا که متبرک به حضور شهید گمنام شده، برکتی خاصی خواهد داشت و از این رو از خدای بزرگ سپاسگزاریم.

 

 

 

گفتنی است، شهیدان گمنامی که در گیلان تشییع خواهند شد سه شهید از ۱۱۱ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی محدوده استان‌های میسان و بصره در جنوب شرق عراق هستند که در عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار