کد خبر : 101829
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402- 44: 19

معاون استاندار گیلان:

استفاده از زبان هنر و ظرفیت هنرمندان در برگزاری انتخابات پرشور موثر است

استفاده از زبان هنر و ظرفیت هنرمندان در برگزاری انتخابات پرشور موثر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه زبان هنر، ابزار مهم برای انتقال مفاهیم و ارزش‌ها است، گفت: استفاده از زبان هنر در برگزاری انتخابات پرشور و حماسی تاثیرگذار است.

به گزارش گیلانستان، محمد جلایی روز پنجشنبه در جریذان بازدید از پشت صحنه سریال جایزه ۶ با موضوع انتخابات با اشاره به اهمیت زبان هنر در انتقال مفاهیم اجتماعی اظهار کرد: جایگاه و نفوذ هنر در بین مردم بسیار بالا بوده از این‌رو در انتقال مفاهیم تاثیرگذار است.

 

وی با بیان اینکه سریال‌های فاخری مانند یوسف پیامبر و مختارنامه پس از سال‌ها همچنان در اذهان عمومی باقی مانده‌ است، اضافه کرد: سریال جایزه از شبکه استانی گیلان نیز پرمخاطب و جذاب است و جایگاه خوبی را در بین مردم پیدا کرده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به موضوع انتخابات در سریال جایزه خاطر نشان کرد: به دلیل حساسیت بالای انتخابات، کمتر گروهی سراغ ساخت سریال با این موضوع می رود.

 

وی اظهار کرد: علی حلوی کارگردان سریال جایزه به واسطه سال‌ها کار در این حوزه و همراهی هنرمندان، به خوبی با شرایط ساخت سریال با موضوع انتخابات آشنا و نسبت به زوایای کار مطلع است.

 

کارگردان سریال (جایزه) نیز با بیان اینکه برای ساخت سریال ماه‌ها قبل چند جلسه با مسئولان ستاد انتخابات استان گیلان داشته است، گفت: انتخابات در گیلان با شور خاصی برگزار می‌شود و در فصل‌های قبلی جایزه نیز به این موضوع پرداخته شد.

 

وی اظهار کرد: از فصل اول جایزه، رقابت‌های انتخاباتی به نمایش گذاشته شد که در آن شخصیتی به نام ولی همواره علاقمند به شرکت در انتخابات بود و کشمکش های انتخاباتی او با رقبا مورد توجه قرار گرفت.

 

حلوی با بیان اینکه در کمتر سریالی در استان‌ها، با موضوع انتخابات شوخی‌ سیاسی می‌شود، اضافه کرد: در سریال جایزه با رعایت خط قرمزها، موضوعات مهم مطرح شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت، ضمن اینکه در جایزه ۶ نیز موضوع انتخابات بسیار پررنگ است و در کنار آن مسائل اجتماعی هم مطرح می‌شود.

 

وی اظهار کرد: موضوعی که سریال جایزه را از سریال‌های دیگر متمایز می‌کند آن است که بسیاری از مدیران رده بالای استان نیز این سریال را دنبال می کنند.

 

فصل ۶ سریال جایزه از دوم دی ماه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه باران پخش می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار