کد خبر : 41492
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 شهریور 1398- 13: 11

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت:

اسلام مبتنی بر آموزه‌های غدیر در مقابل اسلام آمریکایی قرار دارد

اسلام مبتنی بر آموزه‌های غدیر در مقابل اسلام آمریکایی قرار دارد

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت دشمنان در زمان ائمه اطهار به دنبال حذف فیزیکی و فکری بودند، گفت: در برابر اسلام آمریکایی و عربستانی، اسلامی قرار دارد که مبتنی بر آموزه‌های غدیر و مبتنی بر عدالت، محبت و غیره است.

آیت‌الله رضا رمضانی امروز در جمع عزاداران حسینی در بقعه خواهر امام رشت با بیان اینکه بیشترین کسی که نسبت به اسلام دل می‌سوزاند، پیامبر اکرم (ص) است، اظهار کرد: خداوند برای اینکه انسان‌ها بدون امام و معلم نباشند شخصیتی را که ازهرجهت شایسته است انتخاب می‌کند تا برای اینکه جامعه اسلامی از امام به‌حق برخوردار شود.

وی با بیان اینکه، تمام سمت‌های پیامبر مانند تعلیم، تربیت، تدبیر و رهبری جامعه اسلامی به‌جز وحی در اختیار امیرالمؤمنین (ع) است، گفت: اگر رهبری جامعه اسلامی در تمام آن سالیان به دست امیر المومنین (ع) می‌افتاد جامعه ازهرجهت پیشرفت می‌کرد و برکات فراوان‌تر می‌شد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت با اشاره به موانع پیش رو امام علی در دوران ایشان افزود: در دستگاه هدایت الهی، در زمان حضرت علی (ع) نگذاشتند اراده تشریعی الهی تحقق پیدا کند که هم راه را نشان می‌دهند و هم کسی را می‌گذاشتند که این راه را طی کرده و به دیگرآن‌هم کمک می‌کنند.

رمضانی با بیان اینکه دشمنان در زمان ائمه اطهار به دنبال حذف فیزیکی و فکری بودند،
، تصریح کرد: اگر حاکمیت هم به دست امام نباشد مانند زمان حضرت علی (ع) و امام حسن (ع) ولی امام، امام است و در تعلیم و تربیت نقش ایفا می‌کردند اما در حوزه سیاست سنگ‌اندازی می‌کردند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم واقعه عاشورا را مطالعه کنیم باید سال‌های قبل آن‌هم تحلیل و مطالعه شود و زیارت عاشورا تحلیل واقعه عاشورا است، گفت: غدیر در حقیقت برای صیانت جامعه اسلامی از هر نوع انحراف بوده و فهم دقیق از اسلام در طول تاریخ به ما ارائه داد و اگر نبود قطعاً از اسلام هیچ‌چیزی باقی نبود.

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت با اذعان به اینکه اسلام عربستانی در کنار نتانیاهو و ترامپ و مثلث شومی که ثروت مردم را چپاول می‌کنند و قراردادهای تسلیحاتی چندین میلیارد دلاری منعقد می‌کنند، افزود: در برابر اسلام آمریکایی و عربستانی، اسلامی قرار دارد که مبتنی بر آموزه‌های غدیر و مبتنی بر عدالت، محبت و غیره است.

رمضانی با بیان اینکه غرب به دنبال معرفی چهره مخدوش و جنگ‌طلبانه از اسلام است، خاطرنشان کرد: سفاهت (جهل و بی‌خردی) سیاسی بدترین نوع سیاست است که بعضی خود را دانا می‌دانند درحالی‌که سفاهت سیاسی دارند.

وی با تأکید بر لزوم ساده‌زیستی مسؤولین و تلاش برای رفع مشکلات در جامعه بیان کرد: مردم وقتی ببینند مسؤولین در کنار آن‌ها و ساده‌زیست هستند آن‌ها هم درست زندگی می‌کنند و با مسؤولین بیشتر همراه می‌شوند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار