کد خبر : 42805
تاریخ انتشار : جمعه 19 مهر 1398- 26: 16

مسئول موکب خدام العترت شهرداری رشت:

اطعام روزانه ۴ هزار زائر در کربلای معلی توسط شهرداری رشت

اطعام روزانه ۴ هزار زائر در کربلای معلی توسط شهرداری رشت

مسئول موکب خدام العترت شهرداری رشت از اطعام روزانه چهار هزار زائر اربعین حسینی در کربلا توسط این موکب، گفت: ۸۰ درصد کمک‌های نقدی و غیرنقدی به این موکب مردمی است.

به گزارش گیلانستان علیرضا قانع صبح جمعه در جمع اصحاب رسانه گیلان با بیان اینکه در کربلا خدمت به زوار اربعین مدال افتخار است، اظهار کرد: موکب خدام العترت شهرداری رشت پنجمین سالی است که در ایام اربعین به زوار حسینی خدمات بهداشتی و رفاهی ارائه می‌دهد.

مسئول موکب خدام العترت شهرداری رشت با بیان اینکه رفت و روب خیابان از ورودی کربلا تا خیابان الحلی و دو پل بر عهده ۱۰۰پاکبان از شهرداری رشت است، افزود: ماشین پرس زباله، ماشین آتش نشانی با حضور پنج آتش نشان، نظافت اطراف موکب گیلانی‌ها، آموزش مسائل ایمنی در مقابل حوادث غیرمترقبه، حضور ۲۰۰ خادم در قسمت‌های مختلف همانند آشپزخانه از دیگر خدمات موکب شهرداری رشت است.

وی با اشاره به اطعام چهار هزار زائر اربعین حسینی در کربلای معلی، ادامه داد: پذیرایی با شربت، میان وعده، برگزاری مراسم روضه در پنج روز، آغاز فعالیت رادیو کربلا از فردا، ارائه خدمات در حوزه سلامت، هلال احمر، مرکز بهداشت از جمله برنامه‌های موکب شهرداری رشت است.

قانع با تاکید بر اینکه ۸۰ درصد از اقلام نقدی و غیرنقدی موکب شهرداری رشت توسط مردم تامین شده است، افزود: در حال حاضر سه کامیون شامل آب معدنی، دارو، لوازم پزشکی، تخت بیمارستانی و سایر اقلام توسط مردم رشت به کربلا ارسال شده است.

تهیه هزار و ۶۵۰ اثر توسط رسانه‌های استان گیلان

سرهنگ مهدی پارسا در ادامه این نشست با تاکید بر اینکه امروز در شرایط نابرابر جنگ رسانه‌ای قرار داریم، اظهار کرد: تاکنون ۶۱ خبرنگار در قالب سه تیم خبری از گیلان برای انعکاس اخبار راهپیمایی اربعین به کربلا و نجف اعزام شدند.

رئیس بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: تا امروز حدود هزار و ۶۵۰ کار خبری، عکس، کلیپ و فیلم توسط رسانه‌های داخل استان، صدا و سیما، پایگاه‌های محلی، خبرگزاری‌های داخلی و خارجی تهیه و تولید شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌ سومین یادواره شهدای رسانه استان گیلان، افزود: تهیه چهار هزار کار رسانه‌ای توسط تیم خبری استان گیلان پیش بینی می‌شود که این آثار در تاریخ رسانه گیلان به یادگار باقی می ماند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار