کد خبر : 100934
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402- 24: 11

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

اعتبارات به سمت موسسات فرهنگی و هنری گسیل شود/ پیگیری مسکن اهالی سینما

اعتبارات به سمت موسسات فرهنگی و هنری گسیل شود/ پیگیری مسکن اهالی سینما

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه اعتبارات به سمت موسسات فرهنگی و هنری گسیل شود، گفت: توجه ویژه به اهالی فن و با تجربه دردستور کار ارشاد گیلان قرار دارد.

به گزارش گیلانستان، امیرحسین طاهری ظهر دوشنبه در نشست با مدیران مؤسسات سینمایی گیلان ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: تخصص محوری و توجه ویژه به اهالی فن و با تجربه در دستور کار فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان قرار دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم خروج تصدی گری دولت از حوزه هنر افزود: هنر و فرهنگ باید به اهل فن و متخصصان واگذار شود و جنبه عمومی و مردمی پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه اعتبارات باید به سمت مؤسسات فرهنگی و هنری گسیل شود، گفت: با لابی گری و سفارش پذیری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و تخصیص اعتبارات به شدت مخالف هستم.

 

طاهری با تاکید بر اینکه شایسته سالاری و شایسته گزینی در اولویت فعالیت‌های ارشاد گیلان خواهد بود، ادامه داد: مسکن اهالی سینما نیز پیگیری می‌شود.

 

وی با تاکید بر جایگاه و نقش مهم مؤسسات سینمایی در پیشرفت و توسعه اقتصاد سینمای استان افزود: مؤسسات سینمایی و هنری که طرح ارائه دهند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار