کد خبر : 50984
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1399- 47: 18

اعتبارنامه نماینده منتخب بندر آستارا در مجلس بالاخره اعطا شد

اعتبارنامه نماینده منتخب بندر آستارا در مجلس بالاخره اعطا شد

اعتبارنامه منتخب مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی به وی تقدیم شد.

به گزارش گیلانستان طی مراسمی که امروز(یک‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت) با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین و روسای دستگاه‌های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری آستارا برگزار شد، اعتبارنامه غلامرضا مرحبا منتخب مردم این شهرستان در مجلس، برای نشستن بر کرسی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به وی تقدیم شد.

در این مراسم «حسن رستم زاد» فرماندار آستارا اعتبارنامه «غلامرضا مرحبا» منتخب مردم آستارا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به وی اعطا کرد.

«غلامرضا مرحبا» پس از دریافت اعتبارنامه خود طی سخنان کوتاهی با تبریک ماه مبارک رمضان، اظهارکرد: انشاء‌الله در مسیر خدمتگزاری بتوانیم رضایت خدا و مردم را کسب کنیم.

منتخب مردم بندرآستارا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اعضای هیئت‌های نظارت، اجرایی و شورای تامین در راستای برگزار شدن انتخابات پرشور تشکر کرد و افزود: انتخابات در فضایی آرام و سالم برگزار شد و مردم به کسی که مد نظر داشتند، رای دادند.

وی با بیان اینکه کسی که منتخب مردم می‌شود، منتخب همه مردم است و از روز بعد انتخابات باید فضای همدلی، همراهی، دوستی و رفاقت ایجاد شود، تصریح کرد: فضا همینطور هم است و ان‌شاء‌الله در کنار هم برای توسعه و آبادانی آستارا کار خواهیم کرد.

مرحبا در پایان از همه نمایندگان ادوار مردم بندر آستارا در خانه ملت که در دوران نمایندگی‌ شان در راستای توسعه و حل مشکلات این شهرستان گام برداشتند، تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، غلامرضا مرحبا در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ۱۴ هزار و۸۳۶ رای به عنوان نماینده مردم شهرستان مرزی بندر آستارا راهی بهارستان شد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار