کد خبر : 81333
تاریخ انتشار : جمعه 15 مهر 1401- 04: 0

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

اعتراض “زورکی” دانشجویان علوم پزشکی گیلان/ لزوم شناسایی و تنبیه لیدرهای آشوب طلب!

اعتراض “زورکی” دانشجویان علوم پزشکی گیلان/ لزوم شناسایی و تنبیه لیدرهای آشوب طلب!

تعدادی از دانشجویان علوم پزشکی گیلان ناچار به اعتراض “زورکی” شده که لازم است لیدرهای تحریک کننده شناسایی و تنبیه شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در خبرها آمده تعدادی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در محوطه بیمارستان رازی رشت جمع شده و با در دست داشتن کاغذ‌هایی دقایقی کوتاه شعارهایی سیاسی سر دادند.

 

در این خصوص ۳ نکته حائز اهمیت است:

 

یک. اینکه این دانشجویان مقطع دکتری با کنایه اعلام می‌کنند “آمبولانس وسیله‌ای برای حمل بیمار است” یعنی هنوز باور ندارند آن آمبولانسی که آتش گرفت، در حال انتقال مجروحان به بیمارستان بوده! بر همین اساس بسیار باید تاسف خورد که آینده پزشکی و سلامت مردم کشور و استانمان دست افرادی خواهد افتاد که به حاکمیت و نظام اسلامی اطمینان و اعتقادی ندارند!

 

دو. از نحوه گرفتن پلاکاردها مقابل صورت‌هایشان کاملا مشخص است که اکثر این افراد گویا ناچار به حضور در جمع معترضین بوده و هیچ علاقه و تمایلی هم نداشتند تا چهره‌هایشان حتی برای دوربین‌ عکاسی خودشان به یادگار ثبت شود!

 

سه. بسیار پر واضح و کاملا مبرهن است این تعداد از دانشجویان خودجوش و ناگهانی اقدام به تجمع نکرده بلکه به تحریک لیدرهایی که وظیفه پیاده کردن اوامر و دستورالعملهای پایتخت نشینان را دارند، با اغتشاشگران و حامیان فتنه همصدا شدند، لذا لازم است با شناسایی و تنبیه این افراد اجازه خدشه وارد کردن به علم پزشکی و درگیر کردن دانشجویان با مباحث سیاسی و غیر دینی داده نشود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار