کد خبر : 46683
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1398- 05: 11

اعلام هشدار رئیس اداره زمینی عملیات ستاد کل سپاه در خصوص انتخابات پیش‌رو

اعلام هشدار رئیس اداره زمینی عملیات ستاد کل سپاه در خصوص انتخابات پیش‌رو

رئیس اداره زمینی عملیات ستاد کل سپاه با هشدار به مردم و‌ مسؤولان در انتخابات مجلس گفت: دشمن در تلاش است تا در انتخابات پیش‌رو بین ملت ایران تفرقه ایجاد کند.

به گزارش گیلانستان عصر دیروز چهارشنبه (۹ بهمن)  یادواره سرداران، فرماندهان، پنج شهید گمنام، ۲۵۰ شهید والامقام و گرامی‌داشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها در مسجد جامع شهر شفت برگزار شد.

رئیس اداره زمینی عملیات ستاد کل سپاه در این یادواره با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام اظهار کرد: به فرموده امام(ره)، امت کنونی از امت صدر اسلام محکم‌تر هستند.

سردار حسن میریان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بیش از ۴۰ سال عمر کرده و این نشان از مقاومت و بصیرت امت ایران اسلامی است، افزود: حکومت حضرت رسول (ص) علیرغم تلاش‌ها و قرار گرفتن پیامبر(ص) در رأس امور بیش از ۲۵ سال عمر نکرد و به دست نااهلان افتاد.

وی با تأکید بر اینکه لیاقت و حکمرانی حکومت‌ها به غیرت خودشان بستگی دارد، بیان کرد: ایران اسلامی رهرو اهل‌بیت (ع) بوده و به آیه مودت فی القربی عمل کرده درحالی‌که دین ابوسفیان ضد اسلام است و استکبار کنونی حکومتی غیردینی را می‌طلبد.

رئیس اداره زمینی عملیات ستاد کل سپاه با اشاره به مسیر در پیش‌گرفته شده عدالت محور در ایران اسلامی گفت: بین حکومت ایران اسلامی با آمریکای استکباری فاصله از بهشت برین تا اسفل سافلین است و مسیر عدالت در دنیا به سردمداری ایران در حال اشاعه است.

میریان با تأکید بر اینکه هرروز بر تعداد سربازان امام زمان (عج) در جهان افزوده می‌شود، تصریح کرد: ایران اسلامی امروزه چون منطق آن الهی است و قدرت نخست منطقه است و دیری نیست که جهان اسلامی تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ما خدا ترسیم و از هیچ نیروی دیگری هراس نداریم، افزود: هرکس که از خدا بترسد همه از آن خواهند ترسید و با این رویه ایران اسلامی از هیچ‌کس هراس ندارد و ابرقدرت‌های پوشالی از ایران قدرتمند می‌ترسند.

رئیس اداره زمینی عملیات ستاد کل سپاه بر ضرورت انتخاب‌های درست تأکید کرد و گفت: باید انسان از سیره شهدا بیاموزد که صحیح انتخاب کند وگرنه به عاقبت صدر اسلام دچار خواهیم شد.

میریان خدمت شبانه‌روزی را وظیفه مدیران و مسؤولان برشمرد و گفت: هرکسی که برای مردم خدمت می‌کند و در راستای عزت جامعه همچون شهید سلیمانی مجد دارند مستحق مدیریت بر مردم و مردم ایران نیز مستحق چنین مدیرانی هستند.

وی انتخابات را خرمشهری دیگر توصیف کرد و افزود: دشمن در تلاش است تا در انتخابات پیش رو بین ملت ایران تفرقه‌اندازی کند ازاین‌رو همه باید با هوشیاری و دوری از تنش، انتخابات پرشوری را رقم بزنند.

رئیس اداره زمینی عملیات ستاد کل سپاه با برشمردن ملاک‌های اصلی دین در وجود یک انسان متعالی ازجمله نامزدهای انتخابات گفت: ما باید در بین کاندیداها شاخص‌هایی را که امامین انقلاب برشمرده‌اند را ملاک قرار دهیم و تجربه ثابت کرده که هرجا این شاخص‌ها رعایت شود با ظفر و پیروزی همراه خواهد بود.

میریان با تأکید بر اینکه مردم باید به شاخص‌های نماینده اصلح رأی دهند، تصریح کرد: امامین انقلاب  دین‌داری، ولایتمداری، استکبارستیزی، انقلابی بودن، استفاده بهینه از ظرفیت‌های درونی، داشتن صداقت، ساده زیستی، پرهیز از تجمل‌گرایی، منافع اندوزی و چپاول‌گری، مردمداری و آگاهی و بصیرت را از شاخصه‌های مهم نمایندگان مجلس برشمرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار