کد خبر : 46812
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1398- 43: 17

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان:

افتتاح ۱۸۳ واحد مسکن و ۳۶ طرح اشتغال زایی مددجویان در دهه فجر

افتتاح ۱۸۳ واحد مسکن و ۳۶ طرح اشتغال زایی مددجویان در دهه فجر

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان از واگذاری ۱۸۳ واحد مسکن مددجویی و افتتاح ۳۶ طرح اشتغال‌زایی مددجویان گیلانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری خبر داد.

به گزارش گیلانستان عباس اهرابی امروز، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و با تاکید بر خدمت رسانی بیشتر و بهتر به اقشار ضعیف جامعه اظهار کرد: به فرموده امام راحل صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران مستضعفان جامعه هستند بر این اساس ما وظیفه داریم با بهره گیری از ظرفیت های موجود بیشترین خدمات را به این قشر ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه افتتاح مسکن مددجویی و همچنین طرح اشتغال‌زایی مددجویان از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در دهه مبارک فجراست، افزود: ۱۸۳ واحد مسکن مددجویی و ۳۶ طرح اشتغال‌زایی مددجویان در سراسر استان به بهره‌برداری می‌رسد که زنان سرپرست خانوار در اولویت بهره‌مندی از این واحدهای مسکونی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه از مجموع واحدهای مسکونی ۱۴۸ واحد روستایی و ۳۵ واحد شهری است، تصریح کرد: هریک از این واحدها با زیربنای میانگین ۵۰ مترمربع و جمعاً با هزینه ۱۰ میلیارد تومان ساخته‌شده است.

اهرابی به افتتاح ۳۶ طرح اشتغال‌زایی مددجویان گیلانی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: این  طرح‌های اشتغال‌زایی در سراسر استان و بااعتبار یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی ساخت مسکن، اشتغال‌زایی و رسیدگی به مسائل فرهنگی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را از برنامه‌های مهم این نهاد برشمرد و افزود: اصلی‌ترین و  مهم‌ترین وظیفه کمیته امداد بررسی و شناخت انواع محرومیت‌های مادی و معنوی خانواده‌ها و تلاش در جهت کاهش این مشکلات و کمبودها است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار