کد خبر : 106627
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403- 27: 18

استاندار گیلان:

افزایش تولید محتوای فرهنگی مناسب برای جهاد تبیین الزامی است

افزایش تولید محتوای فرهنگی مناسب برای جهاد تبیین الزامی است

استاندار گیلان گفت: افزایش تولید محتوای فرهنگی مناسب برای جهاد تبیین با توجه به سرمایه گذاری دشمنان در جبهه فرهنگی الزامی است.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی روز سه شنبه در آئین تجلیل از دست اندرکاران هفتمین جشنواره مدرسه عشق اظهار کرد: دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای خود تلاش می‌کنند تا در تمامی ارکان جامعه به خصوص خانواده، جوانان و زنان ورود کنند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

 

وی به سرمایه گذاری بیشتر و مناسب در بخش فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش در حوزه های فرهنگ و اقتصاد الزامی است تا با اتحاد، همدلی، شتاب و با استفاده از ظرفیت مردمی به اهداف خود دست یابیم.

 

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و تولید محتوای مناسب یکی از ارکان رشد در بخش فرهنگ است که خوشبختانه جشنواره مدرسه عشق گامی برای رسیدن به غنای فرهنگی است؛ زیرا با ویژگی‌های مهمی همچون مردمی بودن و حضور جوانان در این جشنواره برجسته و متمایز است.

 

وی اضافه کرد: باید برای مناسبت‌های مختلف بسته‌ها و پیام‌های فرهنگی برنامه ریزی و طراحی شود؛ همچنین برای حضور قدرتمند در بخش فرهنگ و هنر باید از همه ظرفیت‌های موجود بهره ببریم که خوشبختانه استان گیلان دارای ظرفیت‌های غنی در مقوله فرهنگ است.

 

استاندار گیلان بیان کرد: متاسفانه برخی از رسانه‌های اجاره‌ای با برجسته کردن برخی از نقاط ضعف، تلاش دارند تا ناامیدی را در جامعه ایجاد کنند؛ نباید اجازه این کار را داد؛ بلکه باید با همبستگی در راستای منویات مقام معظم رهبری و ارزشهای نظام گام برداریم و امید را بیش از پیش در جامعه تزریق کنیم.

 

گیلان پرچمدار امور فرهنگی است

 

همچنین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه اظهار کرد: بیش از ۷۵ هزار اثر به هفتمین جشنواره مدرسه عشق ارسال شد که این امر نشان می دهد این جشنواره به طور کامل مردمی بوده و حضور جوانان نیز در مراحل اجرایی این جشنواره بی‌نظیر بود.

 

سردار حمید دامغانی افزود: هفتمین دوره جشنواره مدرسه عشق یکی از برترین جشنواره هایی بود که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد و با توجه به اینکه تمامی مراحل اجرایی آن برعهده جوانان بود، ثابت کرد که اعتماد به جوانان می‌تواند باعث پیشرفت شود.

 

وی با بیان اینکه گیلان پرچمدار عرصه‌های فرهنگی است ادامه داد: باید از این ظرفیت بیش از پیش استفاده کنیم و در این راستا می توان به سروده های بسیار زیبا و همچنین اعزام کاروان پیاده روی بمناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل(ره) اشاره کرد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: نیازمند هم افزایی و شبکه سازی بیشتر در امور فرهنگی هستیم که در این راستا نیز، از همه تجربیات دست اندرکاران امور فرهنگ و هنر استفاده خواهیم کرد.

 

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم، از دست اندرکاران هفتیمن جشنواره مردمی مدرسه عشق تجلیل و تقدیر شد.

 

هفتمین جشنواره ملی و مردمی مدرسه عشق به میزبانی گیلان برگزار شد که این دوره در ۱۱ محور و ۶ قالب شامل سرود و موسیقی، هنرهای تجسمی، ادبیات نشر مکتوب و دیجیتال، هنرهای تصویری و نمایشی، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی و پویانمایی برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار