کد خبر : 107024
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403- 38: 21

افزایش پرداخت اضافه کاری ها به کارگران شهرداری رشت

افزایش پرداخت اضافه کاری ها به کارگران شهرداری رشت

شهردار رشت با اشاره به سیاست‌گذاری‌های شورای شهر رشت با هدف حمایت از کارگران شهرداری رشت گفت: بُن کارگری در مناسبت‌های مختلف به کارگران خدوم شرکتی شهرداری رشت همچون دیگر کارگران شهرداری پرداخت و در پرداخت اضافه کاری‌ها نیز شاهد افزایش و رقم خوردن اتفاقات خوبی نسبت به سال‌های گذشته در سال ۱۴۰۳ هستیم.

به گزارش گیلانستان، رحیم شوقی شهردار رشت عصر امروز در مراسم گرامی داشت روز کارگر در تالار مرکزی این شهر با تبریک به تمامی کارگران خدوم شهرداری رشت و با قدردانی از حضور استاندار گیلان و فرماندار رشت اظهار کرد: دستان تمامی کارگران خدوم شهرداری رشت را می‌بوسم و نخستین افرادی که از ساعات اولیه صبح برای خدمات‌رسانی به شهر و شهروندان در سطح شهر مشغول کار و تلاشند، همین کارگران هستند.

وی با بیان اینکه با همراهی رئیس و اعضای شورای رشت در پرداختی‌های حقوق به کارگران اتفاقات خوبی رقم خورده است افزود: با سیاست‌گذاری‌های شورا، بُن کارگری در مناسبت‌های مختلف به کارگران خدوم شرکتی شهرداری رشت همچون دیگر کارگران شهرداری پرداخت می‌شود و همچنین در پرداخت اضافه کاری‌ها نیز اتفاقات خوبی نسبت به سال‌های گذشته در سال ۱۴۰۳ رقم می‌خورد.

شوقی با تاکید به اینکه با تلاش‌های شبانه روزی کارگران خدوم شهرداری رشت فضای شهر برای زندگی روزمره شهروندان و همچنین حضور گردشگران مهیا می‌شود گفت: بنده و یکایک اعضای شورای شهر رشت همواره در تلاش برای رفع مشکلات قشر کارگر هستیم و امیدواریم بتوانیم در حد توان بخشی از دغدغه‌های آنان را برطرف کنیم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه پرداخت حقوق کارگران شهرداری رشت در اولویت قرار دارد بیان کرد: حقوق کارکنان شهرداری معاونین و مدیران و در نهایت شخص بنده پس از پرداخت حقوق به کارگران شهرداری رشت پرداخت می‌شود.

نقش غیر قابل انکار کارگران در خودکفایی کشور

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های کارگران زحمتکش شهرداری رشت اظهار کرد: امام راحل فرمودند: هر روز روز کارگر است و منشا روز کارگر دفاع از حقوق کارگران است.

حسن کریمی کرنق با بیان اینکه نقش کارگران در تولید و اقتصاد کشور غیر قابل انکار است افزود: کارگران از مهم‌ترین عوامل تولید و خودکفایی هستند و متاسفانه با تمامی نقش تاثیر گذارشان، همواره معیشت این خادمان بدون ادعا با مشکلات فراوانی مواجه بوده که نیازمند نگاه ویژه مدیران به این مهم است.

وی با تاکید به اینکه یکی از چالش‌ها در حوزه کارگری موضوع سختی کار است تصریح کرد: مشکلاتی در این باره وجود داشت که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مشکلات مربوط به این بند در تامین اجتماعی در حال برطرف شدن است.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با اشاره به افزایش اضافه کاری‌ها و اختصاص بُن کارت‌ها و. . با حمایت شورا و عزم شهردار رشت به کارگران شهرداری رشت گفت: مجموعه مدیریت شهری رشت پشتیبان قشر پرتلاش کارگر هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار