کد خبر : 105224
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 فروردین 1403- 13: 6

اقدام تحسین برانگیز میوه فروشان رشتی در شب عید

اقدام تحسین برانگیز میوه فروشان رشتی در شب عید

میوه فروشان میدان بار ولیعصر رشت یک روز مانده به آغاز سال جدید با اهدای میوه شب عید، سفره هفت سین نیازمندان رشتی را رنگین کردند.

به گزارش گیلانستان، دبیر اتحادیه‌ی میوه و تره بار رشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، با اشاره به جمع آوری حدود ۲ تن میوه‌ی شب عید برای کمک به نیازمندان اظهار کرد: این میوه‌ها در قالب یک اقدام نوعدوستانه از سوی حجره داران میدان تره بار ولیعصر رشت جمع آوری و اهدا شده است.

ایوب یاقوتی با بیان اینکه اینگونه اقدامات نیکوکارانه در طول سال و در مناسبت‌های مختلف از قبیل شب یلدا، اعیاد مذهبی و رویداد‌های ملی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر انجام می‌شود، گفت: بسیاری از دهیاران، مسئولان انجمن‌های خیریه، فعالان اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد، افراد نیازمند و بیماران صعب العلاج را به ما معرفی می‌کنند و این کار باعث می‌شود تا میوه‌های اهدایی به دست صاحبان اصلی اش برسد.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی بیشتر برای منسجم و گسترده کردن این حرکت نوعدوستانه گفت: در صورت مشارکت مسئولان مرتبط بویژه اتاق اصناف می‌توان بر تنوع بسته‌های اهدایی در مناسبت‌های مختلف برای اهداء به نیازمندان افزود.

دبیر اتحادیه‌ی میوه و تره بار رشت در ادامه از شناسایی ۲۰۰ خانواده‌ی بی بضاعت و بیمار صعب العلاج برای اهدای میوه‌ی شب عید در سطح شهر رشت خبر داد و اضافه کرد: با تعامل و هماهنگی بیشتر با دیگر دستگاه‌ها و متولیان استانی می‌توان دایره‌ی ارایه‌ی اینگونه خدمات نوعدوستانه را وسیع‌تر کرد.

یاقوتی با اشاره به ضرورت حمایت همه صنف ها گفت: بسیار مطلوب بود اگر اتاق اصناف هم ترتیبی اتخاذ می‌کرد تا زمینه‌ی ورود اصنافی، چون قنادی‌ها و آجیل فروش‌ها هم به این امر خداپسندانه فراهم شود و در پی آن بسته‌ی کاملتری به دست اقشار نیازمند برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار