کد خبر : 99112
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402- 14: 19

استاندار گیلان:

اماکن تفریحی را برای معتادان نا امن کنید

اماکن تفریحی را برای معتادان نا امن کنید

استاندار گیلان با بیان اینکه اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها برای معتادان نا امن شود، گفت: افزایش و تقویت سیستم روشنایی پارک‌ها و تفرجگاه ها در گیلان ضرورت دارد.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان، اظهار کرد: واحدهای آموزشی بدون استفاده و تعطیل شده گیلان شناسایی و معرفی شود.

 

وی با بیان اینکه مراکز علمی و آموزشی منفعل به مرکز ترک اعتیاد تبدیل نشود، افزود: اگر تاکنون قراردادی مبنی بر فعالیت این کمپ‌ها در مراکز آموزشی منعقد شده و مدت زمان قرارداد نیز به پایان رسیده، برای فعالیت دوباره آنها اقدام نشود.

 

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم نظارت بر عملکرد کمپ‌های ترک اعتیاد در استان بیان کرد: ناظران از مراکز ناموفق ترک اعتیاد گزارش ارائه دهند و در صدور مجوز آنها تجدید نظر شود.

 

عباسی با بیان اینکه اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها برای معتادان نا امن شود، گفت: افزایش و تقویت سیستم روشنایی پارک‌ها و اماکن تفرجگاهی در گیلان ضرورت دارد.

 

وی با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع مهم توانمندسازی بهبود یافتگان اعتیاد افزود: ارائه آموزش‌های مهارتی به آنان با پرداخت هزینه کمک آموزشی و اشتغال باید مورد توجه قرار گیرد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه پیشگیری مقدم بر درمان اعتیاد است، گفت: بسته‌های آموزشی در ارتباط با مضرات استفاده از مواد مخدر و عواقب آن باید تهیه و برای عموم مردم به ویژه جوانان ارائه شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار