کد خبر : 45644
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1398- 50: 17

فرمانده اسبق سپاه رشت:

امریکا پاسخی سخت دریافت خواهد کرد/ شکل گیری مجلس انقلابی از تکرار اشتباهات گذشته جلوگیری می کند

امریکا پاسخی سخت دریافت خواهد کرد/ شکل گیری مجلس انقلابی از تکرار اشتباهات گذشته جلوگیری می کند

.

به گزارش گیلانستان، فرماندار اسبق رشت طی گفتگویی ضمن محکومیت اقدام امریکا در خصوص به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ترامپ بزرگترین قمار دوران ریاست جمهوری خود را انجام داد و از این لحظه ایالات متحده باید منتظر واکنشی سخت از سوی ایران باشد.

سید ️ولی اله عظمتی با تاکید بر اینکه این اقدام گستاخانه قطعا با پاسخی به موقع و قاطع از سوی جمهوری اسلامی ایران همراه خواهد بود، تصریح کرد: امریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده و هرچند امروز هم دیر است اما امیدوارم آنها که روزی دل به توافق با ترامپ و ایالات متحده خوش کرده بودند، اکنون به خودشان بیایند.

️فرمانده اسبق سپاه رشت با بیان اینکه اقدام امریکا مصداق بارز یک عملیات تروریستی بود، خاطر نشان کرد: به شهادت رساندن یک مقام رسمی بلند پایه و نظامی، یک عملیات تروریستی به تمام معنا است که به خوبی نشان می دهد چه کسانی تروریست هستند و تصاویر منتشر شده از این حمله امریکا، پاسخی محکم به ادعای بی شرمانه آنها در خصوص تروریست خواندن سپاه و سند حقانیت ایران در مجامع بین المللی است.

سید ولی اله عظمتی در ادامه گفت: امریکا بداند سردار سلیمانی چهره ای کاریزماتیک برای ملت ایران بود و به همین علت از این پس با سردار سلیمانی های پرشماری مواجه خواهد بود و پاسخی که دریافت خواهد کرد، یقینا درس عبرتی برای سایر هم پیمانانش خواهد بود.

️فرمانده اسبق سپاه رشت در پایان بر ضرورت شکل گیری مجلسی شجاع و انقلابی تاکید کرد و اظهار داشت: آنها که خواستار تصویب شدن لوایحی بودند که تامین کننده منافع کشورهایی بود که سرداران رشید سپاه را تروریست می خواندند باید امروز شرمسار باشند و با خود مرور کنند که این سرداران دلاور سپاه در خارج از مرزهای ایران برای دفاع از ناموس، جان، مال، عزت، شرف، دین و آرمان هایمان جان خود را کف دست هایشان گرفته اند. شکل گیری یک مجلس انقلابی می تواند از تکرار دوباره اشتباهات گذشته جلوگیری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار