کد خبر : 96842
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402- 47: 15

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان:

امکانات و تجهیزات مواکب گیلان به روزرسانی می‌شود/ پخت روزانه ۱۰۰ هزار پرس غذا در کربلا

امکانات و تجهیزات مواکب گیلان به روزرسانی می‌شود/ پخت روزانه ۱۰۰ هزار پرس غذا در کربلا

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان از پخت روزانه ۱۰۰ هزار پرس غذا در کربلا خبر داد و گفت: امکانات و تجهیزات مواکب گیلان به روزرسانی می‌شود.

به گزارش گیلانستان، مجید دوهندو در گفتگو با خبرنگار مهر. اظهار کرد: فعالیت مواکب گیلان در کربلای معلی مثبت و بسیار ارزشمند است.

 

وی از اعزام ۳۲ موکب گیلانی به کربلای معلی خبر داد و افزود: این تعداد مواکب از اوایل شهریور در کربلا مستقر هستند و تا اربعین حسینی خدمات دهی به زوار ادامه دارد.

 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه ارادت قلبی به سیدالشهدا (ع) در تک تک خادمین زوار اربعین دیده می‌شود، اضافه کرد: عشق خادمی به خلق در مواکب گیلانی‌ها موج می‌زند.

 

دوهندو با بیان اینکه فعالیت موکب‌های گیلانی حال و هوای دوران دفاع مقدس را تداعی می‌کند، گفت: خدمت رسانی خادم‌ها و موکب داران و مشارکت مردم در این امر بسیار مهم، نقش فزاینده ای در رونق بخشی پیاده روی اربعین ایفا می‌کند.

 

وی از راه اندازی موکب تخصصی در گیلان خبر داد و افزود: برپایی مواکب تخصصی با موضوع خاص در گیلان در دستور کار قرار دارد.

 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان با تاکید بر لزوم عیب شناسی و شناسایی نقاط ضعف مواکب، بیان کرد: نقاط ضعف و قوت عملکردی مواکب گیلان در کربلا مورد پایش میدانی قرار می‌گیرد.

 

دوهندو با بیان اینکه امکانات و تجهیزات مواکب گیلان به روزرسانی می‌شود، گفت: فعالیت موکب ها با به روزرسانی امکانات و تجهیزات رنگ و بوی بهتری خواهد گرفت.

 

وی با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه، افزود: بازتاب رسانه‌ای فعالیت‌های مواکب گیلان بسیار گسترده و چشم گیر بود.

 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان از پخت روزانه بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم توسط موکب‌های این استان خبر داد و اضافه کرد: خدمات گسترده موکب ها در بخش‌های مختلف با همراهی و مشارکت مردم تحقق یافته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار