کد خبر : 45364
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398- 38: 12

سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان:

انتخاب نماینده اصلح و مطالبه گری وظیفه جوانان انقلابی است

انتخاب نماینده اصلح و مطالبه گری وظیفه جوانان انقلابی است

سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم تبیین نقش انتخاب مردم در سرنوشت کشور، گفت: انتخاب نماینده اصلح و مطالبه گری وظیفه جوانان انقلابی در دوران انتخابات است.

به گزارش گیلانستان سرهنگ امین یادگاری پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز هشتم دی ماه در دفتر خبرگزاری بسیج، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که بصیرت را به عنوان گم نکردن راه و اشتباه نکردن کار و هدف توصیف کرده اند، اظهار کرد: رهبر معظم همچنین در این باره می‌فرمایند اگر همه تعاریفی که در خصوص بصیرت آورده شده در یک جمله خلاصه کنیم بصیرت یعنی وجود چشمانی تیزبین در انسان که بتواند پشت صحنه مسائل پیچیده سیاسی را به خوبی تشخیص دهد.

سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شناخت صحیح از دین عامل مهم بصیرت است، گفت: مبنای امور و قانون اساسی کشور ما بر اساس دین است و به همین دلیل مردم، جامعه و مسئولان باید شناختی صحیحی از دین داشته باشند.

وی یادآوری مستمر خدا و آخرت، عبرت گیری و نگاه به گذشتگان، تبعیت از ولی زمان را از جمله عوامل بصیرت برشمرد و افزود: ملت ولایت پذیر ایران در تمام صحنه‌ها با بصیرت حضور پررنگ داشتند.

سرهنگ یادگاری در ادامه با اشاره به اینکه جهالت، تلاش فرهنگی دشمن در جنگ نرم و رسانه به عنوان عاملی برای عدم بصیرت پذیری مردم است، ادامه داد: انسان‌ها با گذشت زمان دچار فراموشی و غفلت می‌شوند و از سویی دیگر لجاجت عاملی دیگر باعث عدم بی بصیرتی مردم می‌شود.

وی همچنین با تأکید بر رسالت سپاه و بسیج در بصیرت افزایی جامعه، گفت: تعمیق معنویت در درون بسیج و سپاه، تبعیت مطلق از ولایت فقیه، مردم یاری، روحیه جهادی، بصیرت بخشی به جامعه، شاخص‌های انقلاب گری از جمله وظایف سپاه پاسداران و بسیج برای تزریق بصیرت در جامعه است.

سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان با اشاره به انتخابات پیشرو و معرفی و تبیین نماینده تراز انقلاب، بیان کرد: مجموع سپاه و بسیج تنها در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در معرفی و انتخاب فردی اصلح اقدام می‌کند و این مجموعه‌ها به دنبال هیچ حزب و جناحی نیستند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس تاریخ اسلامی بسیاری از افراد هستند که در مسیر انقلاب تغییر می‌کنند، ادامه داد: بصیرت، انتخاب فردی اصلح بر اساس تراز انقلاب اسلامی و مطالبه گری از جمله وظایف جوانان در دوران انتخابات است.

سرهنگ یادگاری با بیان اینکه عمده مشکلات کشور در زمینه آموزش و فرهنگ است، گفت: تربیت صحیح، پایه آموزش مناسب اسلامی- ایرانی در آموزش و پرورش، ارتقای فرهنگ ازدواج، مسئولیت پذیری مدیران کشور بر اساس فرهنگ اسلامی و ایرانی منجر به از میان رفتن بسیاری از مشکلات کشور می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر تبیین و روشنگری آثار و برکات شرکت در انتخابات، بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری در انتخابات است و ایشان هیچگاه نام فرد مشخصی را در انتخابات بیان نکرده بلکه تنها شرایط یک نماینده اصلح را اعلام می‌کنند.

یادگاری تصریح کرد: اگر فواید انتخاب فرد اصلح در جامعه نمود پیدا کند مردم در می‌یابند که انتخاب یک نماینده انقلابی و مردمی در استان آنها نقش مؤثری در توسعه و رفع مشکلات استان و مردم می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار