کد خبر : 105663
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403- 44: 21

انتقاد عضو شورا از عدم پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت به تماس‌های مردمی

انتقاد عضو شورا از عدم پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت به تماس‌های مردمی

عضو شورای شهر رشت با انتقاد از عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت و نارضایتی شهروندان از این مجموعه گفت: بسیاری از افراد طی این تماس و مراجعه به بنده اعلام کردند که سامانه ۱۳۷ در بیشتر مواقع پاسخگوی تماس‌ها نیست و یا اینکه پس از برقراری تماس، هیچ اقدام موثری درباره مشکل مربوطه اعلام شده مشاهده نمی‌شود.

به گزارش گیلانستان، سید حسین رضویان عضو شورای شهر رشت ظهر امروز در نخستین جلسه علنی شورا در سال ۱۴۰۳ با اشاره به اینکه در مراجعات متعدد و تماس‌های مکرر نارضایتی‌هایی بابت عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت به بنده اعلام شده است، اظهار کرد: بسیاری از افراد طی این تماس‌ها اعلام کردند که سامانه ۱۳۷ در بیشتر مواقع پاسخگوی تماس‌ها نیست و یا اینکه پس ازبرقراری تماس، هیچ اقدام موثری درباره مشکل مربوطه اعلام شده مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم از افراد با انگیزه در سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت استفاده کنیم، افزود: با اقدامات انگیزشی می‌توانیم مجموعه ۱۳۷ را کوشاتر و متعاقب آن مشکلات و گلایه مندی‌ها کاهش و برطرف شود.

عضو شورای شهر رشت با تاکید به اینکه متاسفانه همچنان شاهد دپوی زباله در برخی از محلات رشت هستیم، گفت: انتظار می‌رود مخازن زباله در سطح محلات رشت قرار بگیرد تا شاهد انباشت زباله‌ها در برخی از کوچه‌ها و معابر و نازیبا شدت چهره شهری نباشیم.

رضویان با اشاره به اینکه رشت موقعیت گیلان شهری دارد، بیان کرد: نرخ تورم در گیلان بسیار بالاست و از مسؤولینی که در این باره متولی امور هستند تقاضا دارم که به داد مردم برسند و با افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها واقعا زندگی در رشت بسیار سخت شده است.

وی با تایید سخنان رئیس شورای رشت پیرامون مشکلات آسفالت این شهر افزود: وضعیت آسفالت رشت نامطلوب است و انتظار داریم در کوتاهترین زمان ممکن این گلایه‌ها برطرف شود.

عضو شورای شهر رشت به لایحه راه اندازی مرکز اطلاع‌رسانی در چهار ورودی شهر رشت اشاره کرد و گفت: در این باره تا کنون لوایح متعددی آمده و در نهایت اعلام می‌کنند که قرار است یک دکه کوچک در چهار ورودی شهر ایجاد کنند که یقینا پذیرفتنی نیست و البته می‌توانند بر اساس الزامات مصوب به شورا مراجعه کنند و اقدامات مورد نیاز انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار