کد خبر : 91299
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402- 43: 15

استاندار گیلان:

انتقال آب به مزارع برنج به سرعت انجام شود

انتقال آب به مزارع برنج به سرعت انجام شود

استاندار گیلان اعلام کرد: در جریان بازدید از برخی مناطق شهرستان صومعه‌سرا دستور داده شد برای لایروبی رودخانه‌ها، سردهنه‌ها به منظور حفظ ذخایر آبی موجود و همچنین انتقال آب به مزارع اقداماتی عاجل انجام شود.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی امروز در سفر یک روزه به شهرستان صومعه سرا، ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی و کشاورزی، با حضور در مجموعه بزرگ تولیدی مرغ گوشتی گیلان با کارکنان، دستوراتی برای حل مشکلات این واحد تولیدی صادر کرد.

 

وی در جمع خبرنگاران منطقه دغدغه شالیکاران گیلانی را نرسیدن به موقع آب زراعی به مزارع دانست و گفت: در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان دستورات لازم در جهت انتقال الکتروپمپ‌ها، ایستگاه‌های پمپاژ و ترانس های برق در اختیار شالیکاران قرار گیرد تا از این طریق بخشی از مشکلات آنان در فصل زراعی کاهش پیدا کند.

 

استاندار گیلان بیان کرد: یکی دیگر از درخواست‌های مردم منطقه تعریض جاده ضیابر بوده است که در این خصوص باید موانع موجود در سریع ترین زمان ممکن بر طرف شود و به زودی جلساتی برگزار خواهد شد.

 

عباسی با تاکید بر اینکه برای توسعه واحدهای تولیدی مرغ گوشتی و کشتارگاه‌ها باید از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران به بهترین نحو ممکن استفاده شود، گفت: سرمایه‌گذار در این واحد تولیدی  ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده که قابل تقدیر و توجه است.

 

وی دولت مردمی را حامی تولیدکنندگان به ویژه تولیدکنندگان تامین زنجیره غذایی دانست و تصریح کرد: در این واحد تولیدی و کشتارگاهی از مدرن‌ترین دستگاه‌ها به منظور تولید مرغ استفاده شده و دولت مردمی هم از تمام ظرفیت خود برای هرگونه حمایتی از این دست واحدهای تولیدی آماده است.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار