کد خبر : 96558
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402- 01: 1

انجام ۱۱ پرواز مستقیم از فرودگاه سردار جنگل رشت به شهر نجف

انجام ۱۱ پرواز مستقیم از فرودگاه سردار جنگل رشت به شهر نجف

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت با اشاره به انجام بیش از ۱۰ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت به شهر نجف در چند روز گذشته گفت: تا به این لحظه ۱۱ پرواز مستقیم از شهر رشت به شهر نجف توسط سه شرکت هواپیمایی آتا، پویا و ایران ایر انجام شده است.

به گزارش گیلانستان، محسن میر حسینی مدیر کل فرودگاه سردار جنگل رشت عصر امروز در سالن اجتماعات این فرودگاه و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجوز پرواز مستقیم از فرودگاه سردار جنگل رشت به نجف و بالعکس صادر شده است، اظهار کرد: در طول سال و در روز پنجشنبه هر هفته، پرواز مستقیم از فرودگاه سردار جنگل رشت به نجف و بالعکس درحال انجام بوده و در ایام اربعین هم این امر در چند روز از هفته انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به انجام بیش از ۱۰ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت به شهر نجف طی چند روز گذشته گفت: تاکنون ۱۱ پرواز مستقیم از شهر رشت به شهر نجف توسط سه شرکت هواپیمایی آتا، پویا و ایران ایر انجام شده و این روند تا ۱۵ شهریور ماه ادامه‌دار است.

 

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت از ثبت‌نام ۲ برابری زائرین برای سفر به کشور عراق در ایام اربعین از طریق پرواز هوایی خبر داد و افزود: در سال گذشته ۸۰۰ نفر از طریق هوایی به شهر نجف و در ایام اربعین سفر کردند که این آمار در سال جدید به یک‌هزار و ۷۰۰ نفر رسیده است.

 

میرحسینی با اعلام قیمت بلیط پرواز از شهر رشت به نجف بیان کرد: قیمت بلیط‌ها از هشت تا ۹ میلیون تومان آغاز شده است، لذا از زائرین درخواست داریم از طریق شرکت‌های هوایی و سایت‌های معتبر نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار