کد خبر : 48443
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398- 34: 16

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان:

انجام ۱۶۰ بازرسی از داروخانه‌های استان گیلان

انجام ۱۶۰ بازرسی از داروخانه‌های استان گیلان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان از فعالیت ۵۰۰ اکیپ و بازرسی از ۱۶۰ داروخانه استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان منصور انصاری امروز در جمع خبرنگاران وی با بیان اینکه بازرسی‌های مستمر از داروخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی مواد ضدعفونی ادامه دارد اظهار کرد: با شروع اولین روز شیوع ویروس کرونا در استان گیلان تیم‌های بازرسی شامل دانشگاه علوم پزشکی، اصناف و تعزیرات انجام‌شده و این روند تاکنون ادامه دارد.

وی با اشاره فعالیت ۵۰۰ اکیپ بازرسی در استان گیلان گفت: در کل استان گیلان ۱۶۰ بازرسی از داروخانه‌ها داشته که درمجموع هشت هزار ماسک، دو هزار و ۸۰۰ عدد دستکش و ۲۳۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کشف و در شبکه توزیع‌شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از پلمپ سه واحد نانوایی در استان گیلان خبر داد و افزود: نانوایی‌ها در کل استان گیلان چرا باید از کارت‌خوان استفاده کرده و یا یک نفر پول را گرفته و یک نفر نان را تحویل مردم دهد در غیر این صورت با آن واحد نانوایی به‌شدت برخورد می‌شود.

انصاری با هشدار به احتکار کنندگان و گران‌فروشان بیان کرد: سلامت مردم و جامعه اولویت اول مسئولان تمام دستگاه‌های نظارتی در این شرایط حساس است به همین دلیل به تمام احتکار کنندگان و گران‌فروشان هشدار می‌دهم که به‌شدت با آنان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار