کد خبر : 7802
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395- 55: 11

انقلاب احتیاج به انقلاب دارد

انقلاب احتیاج به انقلاب دارد

فرهنگ ما احتیاج به انقلاب دارد ، سیاست ما احتیاج به انقلاب دارد ، اقتصاد ما احتیاج به انقلاب دارد .

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین سجاد حبیب پور در یادداشتی با عنوان “انقلاب احتیاج به انقلاب دارد” نوشت که متن آن در زیر آمده است:

انقلاب ها از جهات گوناگونی اتفاق می افتند یک بار از جهت اقتصادی یک بار از جهت حکومتی یک بار از جهت سیاسی یک بار از جهت اخلاقی و موارد دیگری هم می باشد که در آن عرصه ها هم انقلاب اتفاق می افتد .
اما در شرایط فعلی جامعه ی اسلامی ایران انقلاب به معنای تمام اتفاق نیفتاده ، در عرصه هایی همچون عرصه ی سیاست ، وعرصه ی اقتصادی و غیره .
ما فقط با برچیدن حکومت پهلوی کوچکترین انقلاب را بنا کردیم و آن هم آوردن حکومت اسلامی می باشد به عبارتی فقط توانستیم اسم حکومت را عوض کنیم و برای همین کار کوچک این همه شهید دادیم حال برای انقلاب های بزرگ تر در جامعه ی اسلامیمان چقدر باید کشته داد .
کشته شدن در راه انقلاب و اصطلاحا شهید شدن در راه انقلاب فقط ریخته شدن خونمان بر کف زمین به وسیله گلوله دشمن نمی باشد بلکه شهادت معنای وسیعی دارد که یک مصداق آن کشته شدن لب مرزها جغرافیای اسلامی می باشد و شاید بتوان گفت کم مرتبه ترین رتبه ی شهادت این نوع شهادت است .
ای انقلابیون و کسانی که ادعای انقلابی بودن دارید تا حال چند بار بخاطر این انقلاب کشته شده اید ؟؟؟؟
فرهنگ ما احتیاج به انقلاب دارد ، سیاست ما احتیاج به انقلاب دارد ، اقتصاد ما احتیاج به انقلاب دارد .
آیا می توان با مراعات کردن ظاهر یک حزب اللهی که همان ریش و یقه دیپلمات و انگشتر به انگشت کردن و در پیشانی هم جای مهر باشد … ادعای انقلابی بودن کرد .
انقلابی زمانی می تواند ادعای انقلابی بودن داشته باشد که هر جا پا بگذارد محیط پیرامون را تحت تاثیر خود قرار دهد و آن جمع را به تغییر وادارد .
انقلابی ترین افراد کسانی بودند که دشمن دنبال ترور کردن آنها است .
رفقا ما تازه در اول راه هستیم و از این خیال خام بیرون بیاییم که فضای جامعه ی ما اسلامی است ، در حال حاضر از اسلام برای ما فقط اسم آن مانده است .

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار