کد خبر : 100232
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402- 54: 16

در راستای قانون جوانی جمعیت انجام شد؛

اهدای ۵ قطعه زمین به والدین دارای ۳ فرزند به بالا در شفت

اهدای ۵ قطعه زمین به والدین دارای ۳ فرزند به بالا در شفت

در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پنج قطعه زمین مسکونی رایگان و به قید قرعه به خانوارهای دارای ۳ فرزند و بیشتر در شفت اهدا شد.

به گزارش گیلانستان، بعد از ظهر چهارشنبه مراسم قرعه کشی و اهدای نمادین زمین مسکونی به والدین دارای سه فرزند و بیشتر با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری شفت برگزار شد.

 

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و حمایت‌های دولت سیزدهم در جوان سازی جمعیت و خانواده‌ها برخی سیاست‌های کارآمد و تأثیر گذار دولت در همین راستا اشاره کرد و آینده آن را بسیار نوید بخش خواند.

 

وی به ثمر نشستن تلاش‌های دولت را، دقت و همت شبانه روزی کارگزاران و مسؤولین شهرستان در انجام وظایف خود تعبیر کرد و با روحیه‌ای که وی از مدیران شهرستان سراغ داشت تحقق این اهداف را دسترس خواند.

 

«خلیل بهروزی فر» نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، سرآغاز حرکت حمایت از خانواده‌ها و جوان سازی جمعیت را فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: با استفاده از رهنمودهای اثر بخش مقام معظم رهبری، مجلس شورای اسلامی نیز قوانین و ملزومات این اقدام بزرگ را پی گرفته است.

 

وی اظهار امیدواری کرد که تلاش‌هایی که تاکنون توسط مجلس شورای اسلامی صورت گرفته، در قالب سیاست‌های اجرایی دولت، نمودهای ملموس و ثمر بخش آن را مردم ایران اسلامی در آینده نزدیک مشاده خواهند کرد.

 

لازم به ذکر است، این طرح شامل ۵ قطعه زمین است که هر قطعه به ارزش حدود بر ۱۶ میلیارد ریال کارشناسی شده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده هر قطعه به دو خانوار واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

مگه لاتاری که قرعه کشی میشه

رفتن به نوار ابزار