کد خبر : 84579
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آذر 1401- 31: 12

امام جمعه موقت رشت تأکید کرد؛

اهمیت حضور بانوان در عرصه مطالبه گری

اهمیت حضور بانوان در عرصه مطالبه گری

امام جمعه موقت رشت بر اهمیت حضور بانوان در عرصه مطالبه گری تأکید کرد و گفت: حضور میدانی در حرکت اجتماعی مبتنی بر اصول اسلامی و ارزشی بسیار مؤثر و تأثیرگذار است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام و المسلمین صفر قربانپور شامگاه سه شنبه در همایش بزرگ «حجاب فاطمی» با محوریت مطالبه‌گری در خصوص مسئله عفاف و حجاب در گلزار شهدای رشت با اشاره به اهمیت مطالبه‌گری انقلابی اظهار کرد:

 

وی با تاکید بر اهمیت حضور بانوان در مطالبه گری گفت: حضور بانوان محجبه در اماکن مختلف بسیار مؤثر و با اهمیت است.

 

امام جمعه موقت رشت افزود: بانوان در اماکن مختلف با حجاب خود حضور یابند و با حضور میدانی خود در جامعه حقیقت وجودی حجاب را تبیین کنند.

 

وی با اشاره به آثار برهنگی در جوامع غربی تصریح کرد: دنیای غرب امروز از برهنگی و همجنس‌بازی به تنگ آمده، خود غربی‌ها در این عرصه به پوچی رسیده و غرب و آمریکا این تجربیات را گذرانده‌اند.

 

حجت الاسلام قربانپور گفت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی و برادران و خواهران جامعه بدانند اگر در امر حجاب و عفاف سهل‌انگاری شود دیر خواهد شد، مراقب باشید زمان از دست نرود.

 

وی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستادهای کشوری هرچه زودتر ضوابط اجرایی برای امر به معروف برای عبور از این شرایط تدوین کنند خاطر نشان کرد: باید قدم‌های ضروری به‌موقع برداشته شود و بدانید این مردم هم با جان‌ها و جوان‌هایشان آماده جانفشانی هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار