کد خبر : 47079
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398- 32: 16

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان:

ایجاد زیرساخت های درآمد پایدار از سیاست های اوقاف و امور خیریه گیلان است

ایجاد زیرساخت های درآمد پایدار از سیاست های اوقاف و امور خیریه گیلان است

حجت الاسلام علیزاده ایجاد زیرساخت های درآمد پایدار را یکی از سیاست های سازمان اوقاف و امور خیریه دانست و گفت: با توجه به اینکه بندر آستارا یک شهرستان گردشگرپذیر است و گردشگران زیاد مذهبی نیز دارد، ایجاد این هتل آپارتمان در این راستا بود.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام«ستار علیزاده» امروز(شنبه، ۱۹ بهمن) در آیین افتتاح هتل آپارتمان نور امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)، اظهارکرد: برای بهره برداری از هتل آپارتمان نور سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه هتل آپارتمان نور دارای ۱۲ سوئیت است و یک هزار و ۴۰ مترمربع مساحت دارد، افزود: برای این مجموعه، ۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای احداث این هتل از تسهیلات بانکی با بهره کم هزینه شده که سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پرداخت کرده است، تصریح کرد: مابقی هزینه های ساخت هتل آپارتمان از محل نذورات بقعه تامین شده است.

حجت الاسلام علیزاده ایجاد زیرساخت های درآمد پایدار را یکی از سیاست های سازمان اوقاف و امور خیریه دانست و گفت: با توجه به اینکه بندر آستارا یک شهرستان گردشگرپذیر است و گردشگران مذهبی نیز دارد، ایجاد این هتل آپارتمان در این راستا بود.

«حسن رستم زاد» نیز در این آیین با تبریک دهه فجر، اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ بشریت است.

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب پابرهنگان بود و با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و همراهی مردم به ثمر نشست، افزود: باید قدر این انقلاب را بدانیم در خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال، ۷۳ پروژه عمرانی و خدماتی با صرف اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: علی‌رغم تحریم های دشمنان شاهد پیشرفت های خوبی در بخش های مختلف کشور هستیم.

رستم زاد با بیان اینکه بندر آستارا در توسعه کشور و استان گیلان نقش ویژه ای دارد، گفت: باید به بندر مرزی آستارا نگاه ویژه ای شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار