کد خبر : 37559
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

مالکیت زوری در سپیدرود؛

این چیزی جز بی تدبیری نیست

این چیزی جز بی تدبیری نیست

صاحب مقصودی به گزارش گیلانستان، الهی که مادر برایت بمیرد؛ یک روزی سر خواستنت دعوا بود و الان سر نخواستنت؛ مظلومیت این روزهای سپیدرود، نه تنها دل فوتبال دوستان و دل گیلانی ها را به درد می آورد بلکه سوز جگرش غیر فوتبالی ها و غیرگیلانی ها را نیز غمناک و بهت زده کرده است.

صاحب مقصودی

به گزارش گیلانستان، الهی که مادر برایت بمیرد؛ یک روزی سر خواستنت دعوا بود و الان سر نخواستنت؛ مظلومیت این روزهای سپیدرود، نه تنها دل فوتبال دوستان و دل گیلانی ها را به درد می آورد بلکه سوز جگرش غیر فوتبالی ها و غیرگیلانی ها را نیز غمناک و بهت زده کرده است.

کیومرث بیات – که اخرش نفهمیدیم مالک موقت بود یا دائمی- از تیمداری انصراف می دهد و سپیدرود را تحویل اداره کل ورزش و جوانان می دهد،

اداره کل هم می گوید؛ زهی خیال باطل اقای بیات، با تو قراردادی بستیم که نمی توانی از مالکیت فرار کنی یعنی مالک اول و اخر خودتی؛

علی کریمی هم اگرچه دیگر مالک نیست اما این تیم اینقدر به وی بدهی مالی و اخلاقی دارد که برای هرگونه نقل و انتقال حتما باید نظر ایشان جلب شود؛

جواد تن زاده هم که همچنان در راهرو های دادگاه به دنبال احقاق حق خود است، وقتی صحبت از تحویل سپیدرود به وی می شود، می گوید فقط پولم را بدهید تیم نمی خواهم؛

هیات فوتبال هم کلا در جریان نیست چه خبر است؛ انها هنوز فکر می کنند مرحوم بیژن شعار و مرحوم صومی در تیم سپیدرود حضور دارند. رییس فعلی هیات فوتبال، اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد که دو بار مسئولیت سپیدرود را بر عهده گرفت همین بلا را سر این باشگاه آورد، یک بار آن را از لیگ دو به لیگ سه سقوط داد، یک بار هم از لیگ مناطق آن زمان به لیگ استانی. حتی در برهه ای که شرکت پگاه وارد فوتبال گیلان شد، ایشان به طمع حضور در این تیم، ده روز مانده بود به لیگ استان، سپیدرود را بدون مالک و مدیرعامل و سرمربی رها کرد و اصلا برایش شرایط اسفناک باشگاه مهم نبود، درست مثل الان.

این می شود که معاون ورزشی اداره کل مجبور شد، اعلام کند تیم را از طریق مزایده واگذار می کنیم، البته این مزایده را هم باید بیات به عنوان مالک برگزار کند نه اداره کل ورزش.
یعنی هر جای دنیا بشنوند چنین تیم ریشه دار و مردمی و محبوبی را می خواهند اینگونه واگذار کنند به هفت نسل ما می خندند. واقعا یک مرد در این استان پیدا نمی شود تا سپیدرود را رتق و فتق کند؟

اگر بحث مزایده بود، چرا زمانی که در لیگ برتر بود این کار را نکردید؟ تا مشتریان دست به نقدتری سر و کله شان افتابی شود. شاید منتظر بودید تا سپیدرود از اسب بیفتد و قیمتش پایین بیاید در لیگ دسته اول، بعد ادمهایتان با قیمت کمتری مالک آن شوند.

سپیدرود حتی اگر از اسب بیفتد یقین داشته باشید هرگز از اصل نخواهد افتاد.
عیب نیست؟ این به تریپ قبایتان بر نمی خورد؟

وقتی دوستان غیر گیلانی من از سپیدرود می پرسند من بحث را عوض می کنم، واقعا رویم نمی شود در این خصوص حرفی بزنم اصلا حرفی نمانده که بزنم.

یادش بخیر، همیشه یا از این طرف بوم می افتیم یا از آن طرفش. نه به اینکه مثل اوایل فصل گذشته دو تا دو تا مالک داشتیم و دو تا سرمربی و دو تا تیم و هواداران تا یک هفته قبل از شروع لیگ برتر نمی دانستند باید کدامشان را تشویق کنند و نه مثل الان که هیچ کس این تیم را گردن نمی گیرد و می خواهند به مزایده بگذارندش.
اگر به حال مدیران ورزش و بخصوص فوتبال این منطقه تاسف نخوریم باید به حال چه کسی تاسف خورد؟

مگر می شود چنین فرصت بی نظیری در شکل دهی و سمت گیری جوانان این خطه را به راحتی از دست داد؟ هر کسی در هر جای دنیا منتظر چنین فرصتی است تا بتواند خیل عظیمی از جوانان علاقمند به فوتبال و فوتبالیست های عاشق رو گرد هم بیاورد تا برندی ایجاد کند. آن وقت ما داریم چه بلایی بر سر برند پنجاه ساله خود می آوریم.

انتهای پیام/پیام/خط اول ورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار