کد خبر : 76958
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400- 35: 16

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان:

بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی گیلان

بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی گیلان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون در محورهای مواصلاتی اسالم-خلخال، پونل-خلخال و سیاهکل-دیلمان شاهد بارش خفیف برف هستیم.

به گزارش گیلانستان، فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بارش خفیف برف در  برخی از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اظهار کرد: هم‌اکنون در محورهای مواصلاتی اسالم-خلخال، پونل-خلخال و سیاهکل-دیلمان شاهد بارش خفیف برف هستیم.

وی با اشاره به میزان بارش برف در محورهای برف‌گیر گیلان، افزود: هم‌اکنون در محورهای کوهستانی استان در غرب و شرق استان بیش از پنج سانتی‌متر برف باریده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به وضعیت محورها در مرز استان‌های هم‌جوار نیز، گفت: گردنه‌های الماس در محور اسالم-خلخال، گردنه کوهین در محور رشت-قزوین و  گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل نیز هم‌اکنون شاهد بارش خفیف برف است.

مرادی همچنین از بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: ترافیک در محورهای استان به‌غیراز محور پونل-خلخال در جریان است.

وی همچنین در توصیه‌ای به رانندگان تأکید کرد برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار