کد خبر : 99663
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402- 18: 18

آتش سوزی مرکز ترک اعتیاد لنگرود؛

بازداشت مدیر مرکز ترک اعتیاد لنگرود/ ۳۲ نفر جان باختند/ علت آتش سوزی مشخص شد

بازداشت مدیر مرکز ترک اعتیاد لنگرود/ ۳۲ نفر جان باختند/ علت آتش سوزی مشخص شد

.

به گزارش گیلانستان، بر اساس آخرین اطلاعات از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تعداد جانباختگان حادثه حریق مرکز ترک اعتیاد در لنگرود متاسفانه به ۳۲ نفر افزایش یافت.

 

بازداشت مدیر مرکز به دستور دادگستری گیلان

حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان از دستگیری و بازداشت مدیر مرکز ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: در نخستین اقدام انجام شده به دستور دادستان برخی از مقصران احتمالی از جمله مدیر این مجموعه بازداشت شدند تا علت حادثه به طور دقیق مشخص شود.

 

علت آتش‌سوزی مشخص شد

محمد جلایی معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان در گفتگو با خبرنگار فارس در تشریح دلیل و ابعاد این حادثه اندوهبار در گیلان بیان کرد: علت آتش‌سوزی در بررسی‌های اولیه آتش گرفتن بخاری، سرایت آتش به پرده و نهایتاً آتش سوزی کل ساختمان در عین غافلگیری مددجویان و مسؤولان‌ کمپ بوده‌است.

وی با بیان اینکه غافلگیری شبانه، محبوس شدن و ازدحام جمعیت از دلایل افزایش فوتی‌ها در این مرکز ترک اعتیاد بوده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر شمار بالای مددجویان، نگهبان و مسؤول نگهداشت این مرکز درمان سوء مواد مخدر نیز جان خود را در این حادثه از دست داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان همچنین از نگهداری بیش‌از ظرفیت مددجویان در مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در لنگرود خبر داد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار