کد خبر : 10853
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردین 1396- 32: 19

بازدید ثابت قدم از تصفیه خانه عمان با پیراهن تی‌شرت آستین کوتاه!/ رونمایی از نامه مخالفت با مرخصی شهردار رشت+ تصاویر

بازدید ثابت قدم از تصفیه خانه عمان با پیراهن تی‌شرت آستین کوتاه!/ رونمایی از نامه مخالفت با مرخصی شهردار رشت+ تصاویر

روابط عمومی شهرداری این سفر را سه روزه دانسته! و مدعی شده شورای شهر رشت به شهردار مرخصی داده است! در حالی که نامه ثابت قدم به رئیس شورای شهر رشت چیزی دیگری را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان، بعد از انتشار خبری با عنوان “خوش گذرانی شهردار رشت در کشور و سواحل دریای عمان!” در پایگاه خبری تحلیلی گیلانستان و بازتاب گسترده آن در شبکه های اجتماعی، وبسایت رسمی شهرداری رشت در واکنش به این موضوع خبری همراه با چند عکس منتشر نمود که بلافاصله رسانه های اجاره ای شهرداری نیز بدون بررسی صحت ماجرا، اقدام به بازنشر آن نمودند!

روابط عمومی شهرداری با انتشار تیتر “سفر دکتر ثابت قدم به عمان جهت بررسی پروژه تصفیه خانه شیرابه مسقط ” در انتهای خبر نوشت: “شهردار رشت برای دیدن و بررسی چگونگی کارکرد این پروژه و در صورت امکان برای بهره برداری از این پروژه در رشت ، سفری به مسقط عمان داشته است . لازم به ذکر است این سفر در  فرصت مرخصی إعلامی سه روزه و با إعلام قبلی به شورای شهر و با هماهنگی  با معاون  امور  عمرانی استانداری و با هزینه شخصی شهردار رشت انجام شده است .”

روابط عمومی شهرداری مدعی شده که ثابت قدم برای بررسی پروژه تصفیه خانه ای در عمان به این کشور سفر کرده است. اگر این یک سفر رسمی بوده، با دیدن تصاویر سوالی در ذهن به وجود می آید که پس چرا شهردار رشت با پیراهن تی شرت آستین کوتاه بر پروژه ها نظارت و بازدید می کند؟!!؟ در کدام یک از سفرهای داخلی و خارجی چنین چیزی مرسوم است؟ وقتی یک مسئولی به جایی سفر می کند، حتی اگر در گرمترین روز سال هم باشد، ادب اقتضا می کند که با لباس رسمی حضور داشته باشد تا خدای نکرده رفتارش توهین به آن جمع تلقی نشود!

نکته دیگر این است که روابط عمومی شهرداری این سفر را سه روزه دانسته! و مدعی شده شورای شهر رشت به شهردار مرخصی داده است! در حالی که نامه ثابت قدم به رئیس شورای شهر رشت چیزی دیگری را نشان می دهد.

در این نامه شهردار رشت درخواست مرخصی ۵ روزه از تاریخ ۶ فروردین تا ۱۰ فروردین را می نماید و مسعود کاظمی هم ذیل نامه می نویسد که به دلیل حضور مسافرین محترم نوروزی در شهر، با مرخصی شهردار مخالفت می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمود راع جمعه , ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶

عزیزان به جای گیر دادن به آستین کوتاه واین مسایل مسخره وتسویه حسابهای حزبی وشخصی و… به فکر مردم ومشکلاتشان باشید برف ۲۹و۳۰بهمن رشت رافلج کرده بود شماها وشهرداری بااعضایش خوابیده بودند خانه شان ودر رستوران شورکولی جلساتشان برگزار میشد مردم گریه میکردند شما به آستین کوتاهش گیر داده اید مثلا اعضای شورای شهر خیلی آقا هستند همه به فکر مردم نیستند……حتی شمادوستان عزیز به فکر مردم باشد

احسان شنبه , ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲:۴۹

یعنی از نظر شما مهمه وقتی دارن از یه جا بازدید میکنن چه لباسی تن ایشون باشه؟
همون طوری که میبینید تمام افراد حاضر در عکس هم به علت گرمی هوا همون لباس تنشون

بهلول شنبه , ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

شهردار وقتی دید بازتاب رسانه ای در خصوص مرخصی بدون اجازه بالا گرفته،گفته برم و یه پروژه شهری در عمان پیدا کنم و ازش بازدید کنم.اگه قراره بره بازدید از پروژه،پس هیات همراه کو؟مدیر عامل سازمان پسماند کجاست؟یکنفری رفته بازدید؟روزی که برای بازدید از تجهیزات آتش نشانی به آلمان رفت،مدیر عامل آتش نشانی رو هم با خودش برد.در ضمن قبل انجام چنین ماموریت هایی معمولا پرسنل شهرداری باخبر میشدن که شهردار به ماموریت میره.در ضمن اینکه هر دوطرف آستین کوتاه پوشیدن،معلومه که قبلا هماهنگ شده و در قالب ماموریت نبوده که کشور مقصد در جریان باشه.فقط با دید یهویی بوده که جناب شهردار با تی شرت آستین کوتاه به بازدید رفته.واقعا دم خروسه

رفتن به نوار ابزار