کد خبر : 59238
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399- 15: 21

به دلیل نقص فنی صورت گرفت؛

برخورد قطار مسافربری رشت – مشهد به یک قطار باری در قزوین/ اعزام ۸ آمبولانس به محل حادثه

برخورد قطار مسافربری رشت – مشهد به یک قطار باری در قزوین/ اعزام ۸ آمبولانس به محل حادثه

هم اکنون ۷ دستگاه آمبولانس زمینی و ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس با ظرفیت خدمات رسانی به ۴۰ بیمار به محل حادثه اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان، طی خبرهای رسیده، قطار مسافربری رشت – مشهد که امروز از ایستگاه راه آهن رشت به مقصد مشهد مقدس در حرکت بود، ساعت ۱۹ در حوالی روستای نیکویه از توابع بخش نیکویه استان قزوین با یک قطار باری برخورد کرد.

لشگری روابط عمومی اورژانس قزوین دقایقی پیش در این رابطه گفت: هم اکنون ۷ دستگاه آمبولانس زمینی و ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس با ظرفیت خدمات رسانی به ۴۰ بیمار به محل حادثه اعزام شده است.

موسوی معاون امور مسافری راه آهن کشور نیز در این خصوص گفت: قطار مسافری رشت به مقصد مشهد مقدس به شماره ۱۵۰۷ و ۱۶۲۰ از مسیر رشت حرکت کرده اما زمان ورود به ایستگاه کوهین به خط فرعی گرفته شده و اولین دیزل این قطار با یک واگن در آن خط برخورد کرده است.

او افزود: خوشبختانه آسیب جدی وارد نشده است و همه سالن های مسافری و همه مسافران سالم و سلامت هستند.

موسوی ادامه داد: لوکوموتیو امداد به محل اعزام شده و تا دقایق دیگر وارد ایستگاه می شود که ان شالله قطار را می گیرد و به سمت مشهد مقدس حرکت می کند.

او در خصوص دلیل اصلی این سانحه گفت: همانگونه مستحضرید دلیل فنی است و کمیسیون سوانح منطقه و کمیسیون عالی سوانح بررسی خواهند کرد و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار